Arculatot és stratégiát vált az MVM Csoport
Marketinginfo.hu - 2016-04-28 10:06
Design
Új, dinamikus és versenyképes arculatot vezet be az MVM Csoport. A közel tíz éves logó lecserélésére a társaság új középtávú, csoportszintű stratégiájának elfogadásával egy időben kerül sor.
Teljes egészében új arculatot kap az MVM Csoport, az új logó és a hozzá tartozó egyéb elemek májustól váltják fel a társaságot jellemző, közel 10 éve meglévő arculatot. A cégcsoport mind üzleti stratégiájában, mind pedig a vállalati kultúrában új irányt tűzött ki maga elé, amellyel legnagyobb nemzeti tulajdonú társaságként képes megfelelni a modern energetikai cégek felé támasztott elvárásoknak.
Az MVM eddigi arculata nem fejezte ki sem a vállalatcsoport szerteágazó tevékenységét, sem pedig a társaság nemzetgazdaságban betöltött szerepét. Ezért olyan logóra volt szükség, amely maximálisan illeszkedik az innovációt szem előtt tartó stratégiához, versenyképes pozíciót biztosít a nemzetközi piacokon, megfelelően letisztult, ugyanakkor könnyebben felismerhető és felidézhető formavilágot hordoz, eloszlatva az állami tulajdonú cégcsoporthoz társított elavult imázst.
Az MVM Csoport arculatváltása kiterjed valamennyi, a csoporthoz tartozó tagvállalatra is, így májustól az MVM tulajdonát képező cégek is új logót használnak. A teljes csoportszintű arculatváltás azonban lépcsőzetesen zajlik, szem előtt tartva a költséghatékonyságot és a fenntartható működést. Az MVM Csoport arculatváltásának fedezetét a társaságcsoport üzleti tervében meghatározott kommunikációs költségkeret biztosítja. Az előzetes becslések alapján a csoportszintű arculatváltás teljes költsége legfeljebb 300 millió forint lesz.
Kapcsolódó cikkek:
Megállapodást írt alá az MVM Csoport és a Budapesti Értéktőzsde
Az MVM támogat hátrányos helyzetű gyermekeket
Sikeres startup évet zárt az MVM Csoport
Külképviseleti irodát nyitott Pozsonyban az MVM-csoport
Megállapodást kötött az MVM a Dunaújvárosi Egyetemmel
Stratégiát vált az MVM
|