Hírek
21634 hír az adatbázisban
Rubik-kockából épült óriásfal a Corvinus-on
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-04-14 10:06
Outdoor/indoor

Magyar rekordállítással és 360°-os pop-up kilátóval várta az EY az érdeklődőket a Corvinuson.


Az Y generáció megszólítása olyan eszközöket kíván, amelyek ismeretlen szituációkat teremtve magukkal ragadják annak tagjait, az EY olyan toborzó kampányt tervezett megvalósítani, ami hatékonyan képes megmozgatni a célcsoportot.

A vállalat a kreatív koncepció kialakításával és megvalósításával a Merlin Communications-t bízta meg, a cél az volt, hogy a megbízó a teljes toborzási időszakban erőteljes kommunikációt folytasson az eddigiektől eltérő módon. Az ügynökség ennek megfelelően olyan komponensekből álló stratégiát alkotott, amellyel a látványos elemektől kezdve a képességek felmérését célzó aktivitásig többféle csatornán és eszközzel szólította meg a hallgatókat.

A koncepció azokra a kulcsfontosságú ismertetőjegyekre épült, amelyek az ideális jelöltekre jellemzőek, vizuálisan és az üzeneteket tekintve is. A kampány törzsét állásbörzékre, futóversenyekre való kitelepülés, bicilight promóció és egy trükkös szórólap adta, amely egy titkos kód megfejtésére ösztönözte a hallgatókat. A számsor megoldásával az érdeklődők olyan weboldalra jutottak, ahol a kampány záróeseményével kapcsolatos információkkal találkozhattak.

Az akció két produkcióval ért véget, az EY a Corvinus Egyetem szervezésében megvalósuló Kari Napok keretében magyar rekordállítással és egy 360°-os pop-up kilátóval szólította meg a fiatalokat.

Az eseményen a közgazdász hallgatók Rubik Ernő ikonikus alkotásából építették meg Magyarország legnagyobb, budapesti és New York-i Szabadság-szobrot ábrázoló, 1000 db kockából álló mozaikfalát. Az installáció ezredik, záró elemét Rostoványi Zsolt, a Corvinus Egyetem rektora illesztette a helyére, ami hűen tükrözi az intézménynek a hallgatók sikeres karrierépítésében játszott meghatározó szerepét.

"Társaságunkhoz nem egyszerűen a szakmailag megfelelő jelölteket keressük. Fontosnak tartjuk, hogy a jelentkezők olyan tulajdonságokkal rendelkezzenek, amelyek alkalmassá teszik őket arra, hogy a támogatásunkkal és fejlesztési programunkkal kihozzák magukból a maximumot, így a saját kezükbe vegyék karrierjük irányítását. A kommunikáció tervezési szakaszában is ezt tartottuk leginkább szem előtt, ezért fókuszáltunk elsősorban a nem tanulható képességekre" - nyilatkozta Ludvig Orsolya, az EY Brand, Marketing és Kommunikációs igazgatója.









NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új szobrot álmodtak a Corvin Sétányra hazai művészek
  Rubikkal találkoztak a Rubikosok
  Szárnyakat kap az ikonikus Rubik kocka
  Összefog a Corvinus és a Praktiker a duális képzésben
  Partnerséget kötött a Corvinus és a Design Terminál
  Corvinus-os az EY Adóverseny idei győztese

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan rakhatjuk fel gyorsan és ...
Vodafone logó nőnapra
Óriási legófigurák a Magyar Term...
Perongaléria az Érd alsó állomás...