Hírek
21748 hír az adatbázisban
Videó a jövő játékairól
Marketinginfo.hu - 2016-04-06 18:00
Digitális

A Mattel csoporthoz tartozó Fisher-Price háromperces videóban meséli el, hogyan képzeli a képernyők nélküli digitális gyerekszobát.

Sok szülő számára okoz fejtörést, hogyan töltse a játékidőt a gyerekeivel, hogyan ötvözze a klasszikus, fizikai értelemben vett játékeszközöket a sokszor izgalmasabbnak tűnő, valamilyen digitális eszközhöz, kivetítőhöz kapcsolódó szórakozással - áll az Adweek cikkében.

A Fisher-Price szerint ez a két világ hamarosan eggyé válik. A Mattelhez tartozó márka és az innovációs, valamint design tanácsadással foglalkozó Continuum közös videója arról szól, hogyan nézhet ki egy gyerekszoba és a játékok, alig egy évtized múlva. A két cég víziója szerint a fizikai játékok és a digitális hatások, hologramok együtt olyan játékeszközöket valósítanak meg, amelyek megőrzik az eredeti funkciót, de egyben ki is használják a technológia adta lehetőségeket.

A Fisher-Pricenál úgy vélik, a jövő termékei arról szólnak, hogy a játék egyben a tanulás és a fejlődés eszköze. Az elkészített videóban egy átlagos család segítségével mutatják be, hogy a digitalizáció ellenére, hogyan lehet mégis megőrizni az emberi kapcsolatokat.

A videó elsősorban a Z generációnak szól, akik közül sokan már szülők lesznek 2025-ben. Ők azok, akik a ma használt digitális eszközöket már rutinosan kezelik, de van tapasztalatuk a fizikai értelemben vett játékeszközökkel kapcsolatban is. "Kutatásaink során arra jutottunk, hogy a jövő nem képernyőalapú, a technológia nem lesz helyhez kötött, a hologramok az emberi környezet bármely pontján helyet kaphatnak" - érvelt Mark Zeller, a Fisher-Price formatervezési vezetője.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Mattel a játékhamisítók ellen
  15m²-es Monopoly fogadta a londoniakat
  Innováció a játékpiacon
  Logikai játék a digitális kivetítőkön
  Hologram óvja a mozgáskorlátozott parkolóhelyeket
  Ken mostantól méltó párja Barbie-nak

További hírek ebben a kategóriában

Kiosztották a Vodafone Digitális...
A nem szokványos megjelenésű pen...
Bővül az IAB Hungary
Mi a landing oldal és miért font...