Hírek
22945 hír az adatbázisban
Új kiszerelés a XIXO-tól
Marketinginfo.hu - 2016-03-21 13:05
Márkák

A fogyasztói trendeket figyelembe véve az jegesteák főszezonjára 4 ízt 250 ml-es fémdobozban dob piacra a cég.

A cég a népszerű on-the-go (útközbeni) kiszerelésben is forgalmazza jegesteáit tavasztól. A fémdobozos termékekkel a fiatalokat, a folyamatosan úton lévő embereket célozta meg a vállalat. "Szerettük volna, ha az ice teáink nem csak az otthoni étkezések során kerülne előtérbe. Ugyan a fél literes PET palackos termékünk kényelmesen belefér egy táskába, de nagyon sokszor kerülünk olyan helyzetbe, mikor erre nincs lehetőség, vagy csak épp annyi üdítőre vágyunk, amennyit helyben egyből el tudunk fogyasztani. Ezt a rést céloztuk meg a fémdobozos termékeinkkel" - nyilatkozta Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. marketing és kommunikációs igazgatója.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A XIXO reklámkampány a hazai sportolókkal
  XIXO az iskolai büfékben
  Új ízekben debütált a XIXO jegestea
  Új szénsavas üdítők a XIXO-nál
  Téliesít a XIXO
  Új ízzel bővült a XIXO jegestea portfólió

További hírek ebben a kategóriában

A Toyota magyarországi működésén...
A Márka Üdítőgyártó energiaitall...
Ismert kozmetikai márkák térnek ...
Nőtt a Waberer's harmadik negyed...