Hírek
22003 hír az adatbázisban
A Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között
Marketinginfo.hu - 2016-03-09 10:14
PR

Az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment (BPO) szolgáltatása alapján a Xeroxot idén ismét a vezető szolgáltatók közé sorolta a Gartner kutatócég az új Magic Quadrant felmérésében.

A Xerox világszerte több mint 170 ügyfélszolgálatot üzemeltet a legnagyobb márkák számára és napi szinten 2,5 millió, a központokba beérkező megkeresést kezel, harminc különböző nyelven a vállalat alkalmazásában álló 52.000 munkatárs. A Xerox több iparágban biztosítja ezt a szolgáltatását, kezdve a technológiai vállalatoktól a bankokon keresztül az utazási, oktatási, egészségügyi, illetve kormányzati szektorban tevékenykedő szervezetekig.

"Stratégiánk elismeréseként értékeljük a Gartner Magic Quardrant felmérésben a vezető szolgáltatók közé való besorolásunkat. A Xerox-nál arra koncentrálunk, hogy az embereknek minél jobb ügyfélélményt biztosítsunk a digitális, többcsatornás önkiszolgáló és automatizált csatornáink használatával. Ez az egyik legújabb ügyfélszolgálati modell, és ezen a területen vezető szolgáltatónak lenni nagyon izgalmas feladat a számunkra" - hangsúlyozta Chuck Koskovich, a Xerox globális ügyfélszolgálati vezetője.

A Xerox a mostani elismeréssel immár négy egymást követő évben érdemelte ki a Gartnertől vezető szolgáltató címet az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment területén.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Okostelefonra költözhetnek az ügyfélszolgálatok
  A foglalkoztatottak 3,5 százaléka \'ügyfélszolgálatos\'
  Egyre igényesebbek a magyar fogyasztók
  Újabb elismerést kapott a Xerox
  Az élmény fontossága az ügyfélkiszolgálásban
  Szétválás a Xerox-nál
  Újra nyert a Xerox
  Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek
  Ismét a világ legetikusabb vállalatai közt a Xerox
  Bevált a Xerox stratégiája
  Keresik a szép hangú ügyfélszolgálatosokat
  Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése
  Közösségi panaszok: horribilis veszteséget hoz a rossz ügyfélkezelés
  Középmezőnyben a magyar ügyfélszolgálatosok

További hírek ebben a kategóriában

Miért érdemes a PGM Expert Könyv...
Ismerkedjünk meg a cabernet fran...
Lánybúcsú, ahogy az a nagykönyvb...
A pénzügyi likviditás fogalma, i...




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...