Hírek
23267 hír az adatbázisban
PizzaFUTárok London jobb levegőéért
Marketinginfo.hu - 2016-03-07 18:00
CSR

Egy brit pizzéria nemcsak arra ügyel, hogy egészséges alapanyagokból készítse el az ételeit, hanem arra is, hogy a házhozszállítással ne szennyezze London levegőjét.

A TBWA ügynökség és egy helyi futóklub dolgozta ki az abszolút károsanyag-kibocsátás mentes házhozszállítás kampányötletét a Sodo pizzériának. A megrendelők stream-en követhették a pizzafutárnak állt futókat, sőt rövid üzeneteket küldhettek nekik arról, hol érdemes lerövidíteni az útvonalat. Az egynaposra tervezett kampány akkora sikert aratott, hogy havonta egyszer újra megrendezik.

Az aznapi nyereséget a Sodo jótékony célra ajánlotta fel egy sport-alapítványnak, a Run Dem Crew-nak. Az Adweek szerint egyébként, a Sodo azon túl, hogy egészséges alapanyagokat használ, azzal is sokat tehetne a vevői egészségéért, ha őket kérné meg, szaladjanak el a pizzáért.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A germicidlámpás berendezések használata a forgalmas épületekben (x)
  Egy futár egy jó szoftverrel lesz igazán hatékony (x)
  18 millió fagyasztott pizzát toltunk le egy év alatt
  Pizzarendelés újraértelmezve

További hírek ebben a kategóriában

Az UEFA és a Disney 2027-ig hoss...
Az E.ON munkatársai tudásukat ad...
A Béres újabb 10 millió forint é...
Borsodi a fenntarthatóság jegyéb...