Hírek
21634 hír az adatbázisban
Outdoor és POS kampányt indít a Danone a Republic-kal
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-03-07 11:09
Outdoor/indoor

A Republic Group nyerte a 2016-os Danone Actimel brand aktivációs tenderét.

Tavasszal nemcsak Budapest utcái színesednek ki és újulnak meg, hanem a Republic Group jóvoltából az Actimel és Budapest egyik felkapott startup-ja, a Budapest Bakering is együttműködésbe kezd. A promóció keretében Danone Actimel brandinget kapnak a meglévő Budapest Bakering autók, ráadásul egy új kocsi is forgalomba áll. Az áprilisi akció keretében a Budapest Bakeringnél vásárolt minden ring mellé ajándék Actimelt kapnak a városiak, hogy könnyebben vegyék a mindennapi akadályokat. Az együttműködés outdoor, POS és online támogatást is kap, amelyekről áprilisban lehull a lepel.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Danone-nál az Alpro
  A Danone legnagyobb szűrőprogramjával együttműködve segít
  Az UNIQA és a Republic Group közös kampánya
  A Republic Group-ot választotta a Párisi Udvar
  Prémium ügyfelekkel erősített a Republic
  Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group
  Elismerték a Republic Groupot Londonban
  Sikerrel szerepelt az ETO U-12-es csapata a Danone Nemzetek Kupáján
  Utazás Amerikába a Danone támogatásával
  Land Rover és a Republic Group a fővárosért
  Sportszergyűjtés a hátrányos helyzetű gyermek focistáknak
  A Souldrops a Republic Group-ot választotta
  Az Actimel új TV szpotja
  Republic Group - BCMA együttműködés
  A Hyundai online kampányán dolgozott a Republic
  Mizo ATL kampány a Republic Grouptól

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan rakhatjuk fel gyorsan és ...
Vodafone logó nőnapra
Óriási legófigurák a Magyar Term...
Perongaléria az Érd alsó állomás...