A márkamegjelenésre vonatkozóan több pontban foglalta össze Brindza Gábor, a MadHouse ügyvezetője, mire érdemes figyelni. A legfontosabb a mobilstratégia megléte, amit valójában még kevés brand készít el, főleg a KKV cégek. Második pont a célcsoport meghatározása, ami lényegében ugyanúgy működik, mint offline vagy más digitális csatornákon. Több mint 3 millió ember érhető el jelenleg mobiltelefonon keresztül Magyarországon.
A targetálás (például irányítószám, vagy platform alapján) szempontjai legalább ilyen fontosak, hiszen ritka az a kampány, ahol 3 millió embert kell elérni. Hasonlóan fontos a megjelenés, ahol elsődleges a márka, vagy termék makulátlan megjelentetése. A tapasztalat az, hogy 10-ből 6 mobil hirdetés problémás ilyen szempontból és a fő gond, hogy a hibás megjelenések csak felét javítják ki.
Legalább ilyen lényeges a keresőmarketing vagy display kérdés: optimális, ha ezt a márka képviselője dönti el. Az is kérdés, kihez tartozik a hirdetésbe illesztett videótartalom elkészítése. A konverzió és a landing page elkészítését is mobilra kell specializálni - zárta előadását Brindza Gábor.