Hírek
22818 hír az adatbázisban
Márkamegjelenés mobilon
Marketinginfo.hu - 2016-03-03 15:01
Mobilmarketing

Izgalmas prezentációkkal folytatódnak a délutáni előadások a Mobile Hungary-n.


A márkamegjelenésre vonatkozóan több pontban foglalta össze Brindza Gábor, a MadHouse ügyvezetője, mire érdemes figyelni. A legfontosabb a mobilstratégia megléte, amit valójában még kevés brand készít el, főleg a KKV cégek. Második pont a célcsoport meghatározása, ami lényegében ugyanúgy működik, mint offline vagy más digitális csatornákon. Több mint 3 millió ember érhető el jelenleg mobiltelefonon keresztül Magyarországon.


A targetálás (például irányítószám, vagy platform alapján) szempontjai legalább ilyen fontosak, hiszen ritka az a kampány, ahol 3 millió embert kell elérni. Hasonlóan fontos a megjelenés, ahol elsődleges a márka, vagy termék makulátlan megjelentetése. A tapasztalat az, hogy 10-ből 6 mobil hirdetés problémás ilyen szempontból és a fő gond, hogy a hibás megjelenések csak felét javítják ki.

Legalább ilyen lényeges a keresőmarketing vagy display kérdés: optimális, ha ezt a márka képviselője dönti el. Az is kérdés, kihez tartozik a hirdetésbe illesztett videótartalom elkészítése. A konverzió és a landing page elkészítését is mobilra kell specializálni - zárta előadását Brindza Gábor.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az idei volt a hatodik Mobile Hungary konferencia
  Pár nap és megnyitja kapuit a Mobile Hungary konferencia
  Evolution & Mobile Hungary: két nap, ezer látogató
  A mobilhirdetés új fejezete: HTML5
  "Az idő a mobilosoknak dolgozik"

További hírek ebben a kategóriában

Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...
Megjelent a Végtagmentő applikác...