Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezérigazgatója arról beszélt, hogy a legújabb smartcommerce innovációk természetesen mindig érdekesek, de az üzleti életben kérdés ezeknek az implementációja, de esetükben a step-by-step üzletpolitika vált be.
Hogyan látják a kérdést az offline kereskedelmi egységek, mint például a Decathlon? A céget képviselő Román Gergely stratégiai igazgató beszámolt arról, hogy ezekben a hetekben optimalizálják a webes kereskedelmüket, tradicionális offline kereskedőként. A webshopon vásárlókat ezentúl nem az áruházakból, hanem önálló logisztikai egységből fogják kiszolgálni.
Az Extreme Digitalnál sokat innoválnak, nehéz az út az m-commerce-ben, sokat költenek fejlesztésekre. Jelenleg úgy látják, az a néhány %-os konverziójavulás nem minden esetben áll egyensúlyban az m-kereskedelemre költött forintokkal és a mobilon történő vásárlási szokások elemzésével.
Nyéki Zsolt, az OTP Mobil kereskedelmi és fejlesztési igazgatója a digitális kuponplatformok beépítésétől vár nagy áttörést a Simple rendszerében. A cég tulajdonképpen az OTP brandfüggetlen startupjának tekinthető. Olyan szolgáltatást fejlesztenek, ami a teljes vásárlási folyamatot végigvezérli.