Hírek
23555 hír az adatbázisban
A mobil helye az értékesítési láncban
Marketinginfo.hu - 2016-03-03 14:00
Mobilmarketing

Hogyan támogatják az m-commerce eszközök a kereskedelmet? Erről zajlott kerekasztal beszélgetés a Mobile Hungary konferencián.


Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezérigazgatója arról beszélt, hogy a legújabb smartcommerce innovációk természetesen mindig érdekesek, de az üzleti életben kérdés ezeknek az implementációja, de esetükben a step-by-step üzletpolitika vált be.

Hogyan látják a kérdést az offline kereskedelmi egységek, mint például a Decathlon? A céget képviselő Román Gergely stratégiai igazgató beszámolt arról, hogy ezekben a hetekben optimalizálják a webes kereskedelmüket, tradicionális offline kereskedőként. A webshopon vásárlókat ezentúl nem az áruházakból, hanem önálló logisztikai egységből fogják kiszolgálni.


Az Extreme Digitalnál sokat innoválnak, nehéz az út az m-commerce-ben, sokat költenek fejlesztésekre. Jelenleg úgy látják, az a néhány %-os konverziójavulás nem minden esetben áll egyensúlyban az m-kereskedelemre költött forintokkal és a mobilon történő vásárlási szokások elemzésével.

Nyéki Zsolt, az OTP Mobil kereskedelmi és fejlesztési igazgatója a digitális kuponplatformok beépítésétől vár nagy áttörést a Simple rendszerében. A cég tulajdonképpen az OTP brandfüggetlen startupjának tekinthető. Olyan szolgáltatást fejlesztenek, ami a teljes vásárlási folyamatot végigvezérli.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az idei volt a hatodik Mobile Hungary konferencia
  Pár nap és megnyitja kapuit a Mobile Hungary konferencia
  Evolution & Mobile Hungary: két nap, ezer látogató
  Várkonyi Balázs lett az Év Fiatal Menedzsere

További hírek ebben a kategóriában

Új ingyenes applikáció segíti az...
Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...