Lugosi Boglárka szakmai pályafutását 22 évvel ezelőtt kezdte a McCann-Ericksonnál, ügyfélkapcsolati oldalon. 2000-ben családi vállalkozást alapított, amely később a Café Csoport CRM-re szakosodott tagja lett. 2005 és 2009 között a Reklámvonal című szakkiadvány felelős szerkesztője volt, ennek során számos az akkori DIMSZ-szel közös kiadvány életre keltésében részt vett. 2008 és 2011 között az RTL Klub online PR szakértője volt, majd néhány évre visszatért a Caféhoz. Külföldi tanulmányútja után, 2015-ben az UP Advertisingnál helyezkedett el, mint digitális részlegvezető, innen érkezett a szövetséghez.
Főtitkárként elsősorban az elnökség azon célkitűzéseit tartja izgalmasnak, amelyek a digitális és adatvezérelt marketing irányába mozdítják el a szervezet tevékenységének fókuszpontját, így segítve a szakma eszköztárának kiteljesedését.