Hírek
22795 hír az adatbázisban
Miért hirdet a Diesel egy szexoldalon?
Marketinginfo.hu - 2016-02-22 15:01
Digitális

Mit keres a divatmárka hirdetése az egyik, naponta 60 millió ember által felkeresett szexoldalon? Meglepő-e a Diesel reklámja ott, ahol általában potencianövelő tabletták vagy escort-szolgáltatások jellemzők?


A divatmárka feltűnő helyen vásárolt online hirdetést a Pornhub-on, januári kezdéssel egészen a februári Valentin napig. Kérdés, követik-e a Diesel példáját a meghatározó márkák. "Releváns digitális kampányt akartunk, olyan oldalon, ahol sokan megfordulnak. Ez pedig az aranyos cicák és a szex" - érvelt Alban Adam, a Diesel PR észak-európai régiójáért felelős PR menedzsere.

Richard Welch, a Spring Studios stratégiai igazgatója is úgy véli, megéri az olyan márkáknak, mint a Diesel hirdetést vásárolni az ilyen website-okon. "A hirdetés releváns, hiszen intim terméket, azaz alsóneműt reklámoz."

Annak ellenére, hogy nem a Diesel az első mainstream brand, amely igyekszik kihasználni az oldal nagy látogatottságát, eddig ez az első divatmárka reklám a site-on. Corey Price, az oldalt üzemeltető cég elnökhelyettese elmondta, az utóbbi években megfigyelhető volt a meghatározó márkák részéről is az érdeklődés. A Diesel döntése sokat segített a Pornhub-nak, hiszen alapjául szolgálhat további nagy nevek meggyőzésekor - írta az Adweek.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Társasok baráti társaságoknak (x)
  Te mersz felnőtteknek való eszközöket áruló boltból rendelni? (x)
  Mit érdemes tudni a férfiak ciklusáról? (x)
  Korbácsoljátok fel a vágyat természetesen! (x)
  Digitálisan is meghökkent a Benetton

További hírek ebben a kategóriában

Elektronikai eszközök számtalan ...
Miért éri meg online marketing ü...
Első digitális, zöld iránytűje a...
Hasít a közösségi média a vásárl...