A divatmárka feltűnő helyen vásárolt online hirdetést a Pornhub-on, januári kezdéssel egészen a februári Valentin napig. Kérdés, követik-e a Diesel példáját a meghatározó márkák. "Releváns digitális kampányt akartunk, olyan oldalon, ahol sokan megfordulnak. Ez pedig az aranyos cicák és a szex" - érvelt Alban Adam, a Diesel PR észak-európai régiójáért felelős PR menedzsere.
Richard Welch, a Spring Studios stratégiai igazgatója is úgy véli, megéri az olyan márkáknak, mint a Diesel hirdetést vásárolni az ilyen website-okon. "A hirdetés releváns, hiszen intim terméket, azaz alsóneműt reklámoz."
Annak ellenére, hogy nem a Diesel az első mainstream brand, amely igyekszik kihasználni az oldal nagy látogatottságát, eddig ez az első divatmárka reklám a site-on. Corey Price, az oldalt üzemeltető cég elnökhelyettese elmondta, az utóbbi években megfigyelhető volt a meghatározó márkák részéről is az érdeklődés. A Diesel döntése sokat segített a Pornhub-nak, hiszen alapjául szolgálhat további nagy nevek meggyőzésekor - írta az
Adweek.