Hírek
21522 hír az adatbázisban
Emberibb külsőt kapott Barbie
Marketinginfo.hu - 2016-02-22 11:07
Márkák

A vékony derékért és lábakért 50 éve folyamatosan kritizált Barbie babák most új testbe költöztek.

Az új Barbie-k teljesen különböznek a tavalyi és a korábbi modellektől: megjelentek a különböző bőrárnyalatok, arcformák és hajszínek, és a testalkatban is nagy a változás. A Mattel célja egyértelmű: reálisabb testábrázolással tesznek egy okos marketing-lépést a test elfogadása felé, hasonlóan a Dove, az Aerie és az Always márkákhoz.

Az új Barbie-k piacra dobásában minden bizonnyal szerepet játszott az is, hogy a Mattel-lel felbontotta hosszútávú szerződését a Disney Princess, aki a rivális Hasbro-val folytatja az együttműködést. A mintegy 500 millió dollár értékű beszállítói szerződés elvesztése meglepte a játékipar szereplőit, különösen annak tudatában, hogy a Disney Princess franchise által forgalmazott babák értékesítése évről évre növekedett - írta az Adweek.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az Ogilvyvel ünnepli fennállásának 60. évfordulóját a Barbie
  Volt rögbijátékosról mintázták az első maori Barbie-babát
  Lekerülhet a boltok polcairól a Frida Kahlót ábrázoló Barbie baba
  A nőnapi új Barbie babák
  Fiktív jövőképeket ad a Barbie-kkal való játék
  Vállalkozásra buzdít Barbie
  Betiltották a Barbie-t Iránban
  Barbie ellen vonult a Greenpeace
  Ken mostantól méltó párja Barbie-nak

További hírek ebben a kategóriában

Megmozgatja a magyar sörpiacot a...
Megújul és prémium kategóriába l...
Elektromos autók a 89. Genfi Aut...
Bosch 2018-ban ismét rekord árbe...