Hírek
22638 hír az adatbázisban
Újabb megtévesztő reklámok
Marketinginfo.hu - 2016-02-18 15:02
Reklám

A Gazdasági Versenyhivatal döntése szerint a Global Partners System Kft. tiltott, illetve megalapozatlan gyógyító hatásokkal reklámozta HillVital Gyógyfüves Mesterbalzsam elnevezésű termékét.

A HillVital Gyógyfüves Mesterbalzsam a kozmetikumok közé tartozó krém. A GVH úgy ítélte meg, hogy a Global Partners System Kft. jogszerűtlenül népszerűsítette termékét több reklámjában is 2013 januárjától 2014 decemberéig, mert megtévesztően hirdette a balzsamról, hogy alkalmas betegségek gyógyítására (pl. ízületi fájdalom), annak ellenére, hogy az ágazati jogszabály kategorikusan tiltotta kozmetikumok reklámjaiban gyógyhatásra vonatkozó állítások megjelenítését, később pedig nem rendelkezett megfelelő bizonyítékokkal állításai alátámasztására. A jogsértésért 10.000.000 forint bírságot szabott ki GVH.

A GVH hangsúlyozza, hogy tudományos megalapozottságot vár el a kozmetikumok gyógyhatásának bizonyításánál és nem tekinthető tudományos ismeretnek a pozitív terméktapasztalat, a betegektől és kezelőorvosaiktól származó vélemény.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Közel-Keletről származik a fantasztikus mirha illóolaj (x)
  Megtévesztő reklámok a Spártai Vitamincsaládról
  Megtévesztő gyógyszer-reklám miatt bírságolt a GVH
  Piacelsőségi állítások miatt bírságolt a GVH
  Megtévesztő hirdetésért büntették a 4Life Direct-et
  Megtévesztő reklám a Lavylites kozmetikumokról
  Étrend-kiegészítő reklámokért bírságolt a GVH
  Megtévesztő probiotikum-hirdetések miatt bírságolt a GVH
  Megtévesztő Lyoness reklámok miatt bírságolt a GVH

További hírek ebben a kategóriában

Izgalmas nyelvkönyvek kevésbé is...
Mindenmentes lángos (x)
Mit kell tudni az XTAR akkumulát...
Mennyit költs a Google Ads hirde...