Hírek
22942 hír az adatbázisban
Megosztó az új Uber logo
Marketinginfo.hu - 2016-02-17 16:07
Design

A karakteres U-betűt leszámítva semmi sem maradt a régi az Uber logójában.

Alig lehet ráismerni az Uber új logójára - közölte a W&V. A cégnek az app-ikonja is megújult. A változás mind a 68 Uber-piacon életbe lép, de a színvilág mindenhol sajátos lesz. Két új szimbólum is a branding arculatába került, a négyzet és a kör, amelyek a bitet és az atomot testesítik meg. A bit a technológia szimbóluma, az atom pedig a világ építőkockája - írja a portál. A cég a szimbólumok használatával arra utal, hogy a két világot próbálja összeházasítani.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Online kampányt indított az Uber
  Az európai piacra lép az Uber

További hírek ebben a kategóriában

Kreatív ötletek a karácsonyi vil...
A megnyerő névjegykártya titkai ...
Így válaszd ki a tökéletes menny...
Az angol lakberendezési stílus a...