Hírek
23526 hír az adatbázisban
Bio vonalon bővít a Tesco
Marketinginfo.hu - 2016-02-17 15:01
Kereskedelem

A Tesco több mint 300 új termékkel bővítette speciálisélelmiszer-kínálatát, így a vásárlók már közel 1000 termék közül választhatnak, ha bio, csökkentett laktóztartalmú, glutén-, és cukor nélküli terméket keresnek.

Magyarországon a becslések szerint 1,5 millióan szenvednek cukorbetegségben, és a lakosság körülbelül 35-40 százaléka laktózérzékeny, az egyébként ritkának tűnő lisztérzékenység pedig a népesség 1-2 százalékát érinti.

Az áruházlánc nagy hangsúlyt fektet arra, hogy az ételintoleranciában, cukorbetegségben érintett, valamint a kiegyensúlyozott táplálkozást követő vásárlóik is megtalálják a megfelelő alapanyagokat. A Tesco az étkezési szokások változását figyelembe véve kínálatát megújította, szélesítette s már 820 féle speciális szárazáru terméket és 123 féle frissárut kínál vásárlóinak.

A biotermékek zöld, a hozzáadott cukor nélküli termékek kék, a gluténmentes termékek narancssárga, a csökkentett laktóztartalmú termékek lila, míg a kiegyensúlyozott táplálkozás részét képező termékek rózsaszín jelölést kaptak.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A legfontosabb információk a gluténról
  Részletes útmutató a kutyák gluténintoleranciájának kezeléséhez (x)
  Állati jó ötlet a Tesco-tól
  Nagyobb ünnepi forgalmat vár a Tesco
  A Tesco a fő hazai borkereskedő
  Megújította pékáruit a Tesco

További hírek ebben a kategóriában

Eredeti kipufogók tökéletes hang...
Az autó értéke attól is függ, ho...
Megmutatjuk, milyen lehetőségeit...
Mit vegyünk ballagásra egy autó-...