Hírek
22054 hír az adatbázisban
Kültéri-közösségi kampány a NESCAFÉ-tól
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-02-17 11:05
Outdoor/indoor

Instagram-posztokkal fűthető az Erzsébet-téri óriás NESCAFÉ bögre.

A hideg februári napokban ad egy kis melegséget egy látványos Erzsébet téri NESCAFÉ-installáció, a forró és gőzölgő piros óriásbögre. Arról, hogy a járókelők megpihenhessenek a kivételesen kívülről melegítő ikonikus tárgy mellett, az Instagram felhasználói gondoskodhatnak.

Minden warmupBP hashtaggel ellátott, az Instagramra feltöltött fotóért 5 percnyi melegség jár az arra sétálóknak. A bögre 180 centiméter magas, 134 centiméter átmérőjű. A 2,4 köbméter térfogatú bögrébe, ha kávéval töltenénk meg, közel 2 400 liter, azaz 12 000 hagyományos méretű NESCAFÉ teletöltésére lenne elég. A környékbeliek és az arra járók örömmel fogadták a város szívében vendégeskedő piros bögrét.

"A NESCAFÉ 3in1 Warmy Caramel új, limitált ízünk bevezetéséhez időzítettük rendhagyó kültéri kampányunkat, amelyhez - a NESCAFÉ-nál már hagyományos módon - közösségi média aktiváció is tartozik" - mondta el Mátyus Anna, a Nescafé brand managere.

A bögrét bemutató rövid videót itt lehet megnézni. A NESCAFÉ-óriásbögre digitális kampányát a HPS Digital csapata készítette.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kevés hazai márka lát fantáziát az Instagram tévében
  A Nescafé pad az emberek összehozásáért
  Matricacsomag a Nescafé számára
  Összejött az Instagram és az out-of-home média
  Kávéval kötötte össze Budát, Pestet és a világot a NESCAFÉ
  Barátságkampányt indít a NESCAFÉ 3in1
  Még inkább közösségi lesz a Nescafé
  A koránkelőkre gondolt a Nescafé
  Összehozta a Nescafé a könnyűzenét a közösségi médiával
  Rejtett kávégépek hozzák össze az embereket
  Bögrekampány a Nescafétól

További hírek ebben a kategóriában

Munkaerő-toborzó Volánbusz az EF...
A Red Bull Air Race Zamárdiban
A Coca-Cola karácsonyi karavánja...
Zöld oázis a Balaton Sound-on