Hírek
22246 hír az adatbázisban
Bocuse d’Or a METRO támogatásával
Marketinginfo.hu - 2016-02-16 09:02
CSR

A 2016-os magyarországi rendezésű Bocuse d'Or magyar és európai döntőjének alkalmából a METRO lett a Magyar Bocuse d'Or Akadémia arany fokozatú pártoló tagja és a hivatalos alapanyag beszállítója.

Idén a METRO biztosítja a Bocuse d'Or magyar és európai döntőjének alapanyag szükségletét, és számos módon segíti a magyar csapat felkészülését is. Ezen kívül, dedikált szakértői gárdával, tréninghelyszínek (Gasztroakadémia) biztosításával támogatja a csapat professzionális felkészülését.

A decemberi elődöntő óta eddig 4 alkalommal biztosított helyszínt a METRO Gasztroakadémia a hat magyar csapat felkészülésének, és biztosította számukra a teljes hús, hal és zöldség alapanyag szükségletet. Ezen felül az egyik induló magyar chefnek, Volenter Istvánnak a Gasztroakadémia biztosítja a folyamatos helyszínt felkészüléséhez.

2016. február 18-án kerül sor a Bocuse d'Or magyar döntőjére a FEHOVA Kiállítás keretein belül. A rangos megmérettetésen dől el, hogy ki lesz az a szerencsés magyar séf a hat közül, aki a májusi európai döntőn képviselheti majd hazánkat. A magyar döntőre a METRO biztosítja a hús és hal alapanyagokat, illetve az ultra friss csírákat a séfek munkájához. Ezt követően pedig a magyar győztes felkészülését támogatja a szükséges hús és hal alapanyagokkal, ill. nem élelmiszer kiegészítőkkel.

A METRO nemzetközi központja 2012 óta szponzora a kontinens viadaloknak, a francia METRO pedig 2005 óta hivatalos partnere a Bocuse d'Or-nak, akivel az évek folyamán szerteágazó együttműködést alakított ki. A francia METRO rendszeresen szállít prémium hús és hal hozzávalókat a francia és európai versenyre valamint a lyoni döntőre.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az idei Bocuse d'Or magyar döntőjének kötelező alapanyaga
  Gyerekpezsgőt hívott vissza az osztrák Metro
  Tovább erősítené a vendéglátóipar digitalizációját a METRO
  Eladási trend a MediaMarktSaturn-nál és a METRO Cash & Carry-nél
  A METRO-val dolgozik együtt a Well PR
  Dupla magyar siker az idei Bocuse d’Oron
  A 2017-es lyoni Bocuse d’Or döntő plakátverseny
  Horeca-s startupokat támogat a METRO
  Egyedi ambient megjelenés a Prisma Digitaltól
  Hazai siker a Bocuse d’Or-on
  A Metro támogatja a sztár séfet

További hírek ebben a kategóriában

Akcelerációs program a Tungsramt...
40 millió forintnyi támogatásról...
Tizenháromezer gyermek kapott aj...
A Hankook legújabb jótékonysági ...