Hírek
22818 hír az adatbázisban
Fél hónap múlva Evolution & Mobile Hungary
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2016-02-15 13:06
Mobilmarketing

Egyre nagyobb üzlet a cégeknek a közösségi média és az okostechnológia. A konferencián terítékre kerülnek a közösségi média, a reklámpiac és a mobiltechnológia aktualitásai.


A digitális gazdaság, a hazai és nemzetközi online kommunikációs ipar illetve a mobiltechnológia üzleti felhasználásának meghatározó trendjeit vizsgálja a kétnapos Evolution & Mobile Hungary konferencia március 2-3-án. A budapesti szakmai rendezvényen ismerteti a Magyar Reklám Szövetség szakmai társszervezeteivel közösen a 2015-ös reklámköltési adatokat, azaz, hogy a tavalyi évben mennyit és milyen médiatípusokon keresztül költöttek el a különböző hirdetők hazánkban.

A digitalizáció előrehaladtával egyre összetettebb és kifinomultabb üzleti-kereskedelmi felhasználási lehetőségeket biztosít az online tér, a közösségi média és a mobiltechnológia. Az Evolution & Mobile Hungary konferencia sorozat két napja alatt összesen nyolc különböző szekció keretében a legfelkészültebb hazai szakemberek, gyakorlati példákon keresztül boncolgatják a legfrissebb trendeket a várhatóan 7-800 résztvevő előtt.

Elég posztolnod és megmondom ki vagy!

A konferencia sorozat első napja, az Evolution a közösségi médiára, az online digitális hirdetések (perfomance based, RTB, programmatic) világának újdonságaira, valamint a tartalom marketingre fókuszál. A számos szakértői előadás és kerekasztal beszélgetés keretében szó lesz többek között a közösségi médiára vonatkozó hazai felhasználói szokásokról, vagy éppen arról, hogy mit árul el személyiségünkről Facebook posztjaink hangvétele.

Merre tart a magyar reklámpiac?

Szintén az Evolution programja keretében lesz a Tabuk nélkül - Költések és arányok a reklámiparban címet viselő szakmai nap, mely során a hazai média- és reklámszakma krémje vizsgálja az iparág aktualitásait és várható jövőbeli irányait. Kitérve többek között arra, hogy hogyan alakult át a reklámpiac az előző évben, milyen tulajdonosi és szerkezeti változások mentek végbe, illetve médiatípusok szerint hogyan alakultak a reklámköltések.

Egyre szélesebb üzleti távlatokat nyit a mobil

A rendezvény második napja a Mobile Hungary nevet viseli, ennek megfelelően a fókuszban az okostelefon és a hozzá kapcsolódó technológiák rohamos fejlődése által megteremtett üzleti lehetőségek állnak. Szó lesz például arról, hogy a digitalizáció hogyan befolyásolja a gazdaság és a vállalatok fejlődését, de külön szekció foglalkozik a mobiltechnológia kereskedelemre kifejtett hatásával, illetve az okosváros és egyéb intelligens megoldások valamint a megosztás alapú gazdaság hazai tapasztalataival is.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az idei volt a hatodik Mobile Hungary konferencia
  Ingyenes üzleti tanácsadópontok az Evolution konferencián
  Erről szól az Evolution & Mobile Hungary 2016
  Rekordszámú látogató az Evolution & Mobile Hungary-n
  Márciusban ismét Evolution és Mobile Hungary
  Evolution & Mobile Hungary: okosodó városok, dübörgő reklámtőzsde

További hírek ebben a kategóriában

Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...
Megjelent a Végtagmentő applikác...