Hírek
22054 hír az adatbázisban
Így mutatkozott be az Aldi Süd az Instagramon
Marketinginfo.hu - 2016-02-02 18:01
Digitális

Az Aldi Németország déli részén működő hálózata a héten merészkedett fel az Instagramra.


Az Aldi Süd eddig csak a Facebookon (420 000 követő), a YouTube-on (1200) és a Twitteren volt fent, utóbbin csak a közelmúltban kezdte meg a működését - közölte a W&V. A diszkontlánc az Aldisuedde néven a héten elindította Instagram-profilját is, ahol főleg élelmiszerrel kapcsolatos bejegyzéseket közölnek.

Az Aldi Süd legújabb kampánya tavaly ősszel indult az "Einfach ist mehr" (Az egyszerű több) szlogen alatt. "Az Instagram-profil is ezt a szlogent testesíti meg" - mondta Kirsten Gess, az Aldi Süd kommunikációs igazgatója.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kevés hazai márka lát fantáziát az Instagram tévében
  A Facebook-marketing a múlt, az Instagramé a jövő?
  Egyre több új autót vesznek a németek
  A YouTube-on főz az Aldi
   Saját magazinnal állt elő az Aldi

További hírek ebben a kategóriában

Okostelefonra költözhetnek az üg...
Áttört az elektronikus fizetés a...
Automata poggyászfeladó rendszer...
Mennyibe kerül a SeaFleet haszná...