Hírek
22449 hír az adatbázisban
A Star Wars- és a Jégvarázs-jelmezek a legnépszerűbbek
Marketinginfo.hu - 2016-01-28 18:01
Kutatás

Az idei farsangon a gyermekek többsége egy-egy mesehős jelmezébe bújik. A legnépszerűbbek a Jégvarázs- és a Star Wars-karakterek lesznek.

Január közepétől február elejéig tart a jelmezvásárlási szezon. A REGIO JÁTÉK felmérése alapján a magyar szülők fele egy hónappal, 37 százalékuk pedig két héttel a bál előtt szerzi be vagy készíti el a farsangi maskarát.

A legtöbben (52%) megvásárolják a jelmezeket, jóval kevesebben (8%) fordulnak kölcsönzőkhöz. Sokan vannak azonban a kreatívak is: a válaszadók 40 százaléka otthon, saját kezűleg készíti el a farsangi ruhát vagy annak valamilyen kiegészítőjét.

Azok, akik vásárolnak, tipikusan 2-3 ezer forintot szánnak erre a célra. Kevesen vannak (15%), akik 5 ezer forintnál többet költenek. A hipermarketek, jelmezboltok és kisebb játéküzletek nem olyan népszerűek a farsangi szezonban, a szülők csupán egyötöde vásárolja a jelmezt ezekről a helyekről.

A REGIO JÁTÉK adatai szerint idén is a komplett jelmezekre helyeződik a hangsúly, a kiegészítőkre és arcfestékekre kevesebb az igény. A legkeresettebbek az óvodáskorra jellemző méretek. Ár tekintetében az alacsony árú és a márkás felső kategóriás jelmezek a legkelendőbbek.

Ami a farsangi slágereket illeti: népszerűek a szuperhősjelmezek, valamint az állatokat, a mesterségeket (rendőr tűzoltó stb.), illetve az indiánokat, kovbojokat megjelenítő ruhák. A gyermekek többsége (60%) azonban valamilyen mesehős bőrébe bújik. Ebbe a kategóriába tartoznak a Star Wars- és Jégvarázs-jelmezek is, amelyek iránt a mozifilmeknek köszönhetően jelentősen megnőtt a kereslet.

A felmérést a REGIO JÁTÉK készítette online kérdőíves módszerrel 2016 januárjában, amelyet 1511 válaszadó töltött ki.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Digitális jelmeztervezés magas minőségben
  A Regio Játék árbevétele közel 40 százalékkal nőtt tavaly
  A REGIO JÁTÉK lett a LEGO hazai nagykereskedelmi partnere
  Ügynökséget választott a Regio Játék

További hírek ebben a kategóriában

Az informatikai szakemberek élet...
A fiatalok csupán 31 százaléka t...
Az elektromos mobilitásra való á...
Többen dolgoznak rövidített munk...