Hírek
23639 hír az adatbázisban
Húszmilliós adomány a dm-től
Marketinginfo.hu - 2016-01-28 09:01
CSR

A dm drogéria ötödik alkalommal szervezte meg "Együtt a babákért" elnevezésű karitatív programját, melynek célja a rászoruló kisgyermekes családok támogatása.

A program során országszerte 260 család számára biztosított a drogéria fél évre elegendő pelenkamennyiséget, 20 millió forint értékben. A családok kiválasztásában a dm együttműködő partnere a Magyar Katolikus Karitász.

"Ez a segítség biztosan eljut ahhoz, akinek szánták, vagyis a kisbabához. A program nagyon népszerű a családok körében, hiszen egyedül ezen a programom keresztül juthatnak a rászoruló családok ilyen jellegű segítséghez"- mesélt a programról Joubert Lászlóné, a Karitász gazdasági vezetője.

A drogérialánc minden évben a karácsonyi időszakban, november, december hónapokban hirdeti meg kezdeményezését. Idén a drogéria 260 család válláról vette le fél évre a pelenka beszerzésének terhét és közel 800 kisgyermeket tudott támogatni. "A pelenka megvásárlása nagy anyagi terhet ró a családokra. Ennek a kiadásnak az átvállalásával szeretnénk gondtalanná, és örömtelivé tenni a baba érkezése utáni első hónapokat. A családok jelentős összeget tudnak így átcsoportosítani a háztartásban, amit életminőségük javítására fordíthatnak" - nyilatkozta a kezdeményezésről Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.

A dm törzsvásárlói active beauty pontjaik felajánlásával segíthették a családokat. "A családok támogatása mellett örömmel tölt el bennünket az is, hogy vásárlóink is a kezdeményezésünk mellé álltak, közel hétezren ajánlották fel pontjaikat a program javára"- nyilatkozta Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere. A törzsvásárlók a pontadományozásért cserébe egy plüss mackót kaptak ajándékba, mely jó cselekedetükre emlékezteti őket.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan választunk termékeket a babáknak? (x)
  A karitatív munka elismerésére megalapították a Váradi Eszter-díjat
  A karitatív munka az employer branding fontos eszköze
  Fogyasztóvédelmi elismerést kapott a dm
  A kisgyermekes családokon segít a dm
  Idén is elindítja karitatív programját a dm
  Fél éves pelenkakészlet 260 család számára a dm-től
  „Együtt a babákért”: lezárult a dm pelenka-kampánya
  Újra indul az Együtt a babákért CSR kampány
  „Együtt a babákért” CSR kampány a dm-ben

További hírek ebben a kategóriában

Kihirdették a K&H a fenntartható...
Több mint 35 millió forintot ado...
Az idei Adni Öröm! karácsonyi ad...
Év végi díjeső és tudatos felelő...