A program során országszerte 260 család számára biztosított a drogéria fél évre elegendő pelenkamennyiséget, 20 millió forint értékben. A családok kiválasztásában a dm együttműködő partnere a Magyar Katolikus Karitász.
"Ez a segítség biztosan eljut ahhoz, akinek szánták, vagyis a kisbabához. A program nagyon népszerű a családok körében, hiszen egyedül ezen a programom keresztül juthatnak a rászoruló családok ilyen jellegű segítséghez"- mesélt a programról Joubert Lászlóné, a Karitász gazdasági vezetője.
A drogérialánc minden évben a karácsonyi időszakban, november, december hónapokban hirdeti meg kezdeményezését. Idén a drogéria 260 család válláról vette le fél évre a pelenka beszerzésének terhét és közel 800 kisgyermeket tudott támogatni. "A pelenka megvásárlása nagy anyagi terhet ró a családokra. Ennek a kiadásnak az átvállalásával szeretnénk gondtalanná, és örömtelivé tenni a baba érkezése utáni első hónapokat. A családok jelentős összeget tudnak így átcsoportosítani a háztartásban, amit életminőségük javítására fordíthatnak" - nyilatkozta a kezdeményezésről Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
A dm törzsvásárlói active beauty pontjaik felajánlásával segíthették a családokat. "A családok támogatása mellett örömmel tölt el bennünket az is, hogy vásárlóink is a kezdeményezésünk mellé álltak, közel hétezren ajánlották fel pontjaikat a program javára"- nyilatkozta Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere. A törzsvásárlók a pontadományozásért cserébe egy plüss mackót kaptak ajándékba, mely jó cselekedetükre emlékezteti őket.