Hírek
23447 hír az adatbázisban
Megtévesztő hirdetésért büntették a 4Life Direct-et
Marketinginfo.hu - 2016-01-22 10:03
DM

A Versenyhivatal döntése szerint a 4Life Direct Kft. és a Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott az Időskori Biztonság életbiztosítás népszerűsítésekor.

A GVH megállapította, hogy megtévesztő állításokkal népszerűsítették az Időskori Biztonság életbiztosítást a közvetítő honlapján, a rádió- és televízió reklámokban, a teletexten, az online hirdetéseken, a szórólapokon, a direkt marketing levelekben és az SMS-ekben 2012 decembere és 2015 májusa között.

A kereskedelmi gyakorlat hamisan sugallta, hogy a biztosítás különböző havidíjakért, de már "akár napi 100 Ft-ért""érdemi segítséget jelent a temetési és egyéb költségekben", illetve "a családjának kifizetett készpénz akár 3.500.000 Ft-ot is elérheti, amely segítségükre lesz, ha Ön már eltávozott". Napi 100 forintért azonban legfeljebb 50.000 forint biztosítási összeg volt elérhető a reklámokkal megcélzott nyugdíjas korosztály számára, és a hirdetésekben hivatkozott egymilliós temetési költség fedezésében az utóbbi összeg nem nyújt érdemi segítséget.

A reklámokban az is megtévesztő volt, hogy a biztosítást a 4Life Direct Kft. nyújtja, hiszen a szolgáltatást a valóságban a Magyarországon képviselettel és fiókkal nem rendelkező Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited biztosítja.

A GVH a 4Life DirectKft.-vel szemben 63.000.000 forint, a Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited-re pedig 36.000.000 forint bírságot szabott ki.







NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megtévesztő gyógyszer-reklám miatt bírságolt a GVH
  Újabb megtévesztő reklámok
  Piacelsőségi állítások miatt bírságolt a GVH
  A 4Life Direct csatlakozott a DIMSZ-hez

További hírek ebben a kategóriában

Duettezik a Baileys és az Euroví...
Grafikus képzés nem csak művésze...
Ezek a világ legetikusabb vállal...
Add el először a személyiséged, ...