Hírek
20073 hír az adatbázisban
Rekordévet zárt Magyarországon a BMW-csoport
Marketinginfo.hu - 2016-01-21 10:03
Kereskedelem

A magyar autópiac 14 százalékkal nőtt az előző évhez képest, ezt a BMW túlteljesítette.

Rekordévet zárt Magyarországon a BMW-csoport, több mint 2200 személyautót adtak el, és jól fogytak a teljesen elektromos járműveik is - közölte Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország vezérigazgatója a vállalat sajtótájékoztatóján.

Közlése szerint a BMW márka 2014-hez képest 21 százalékkal több, 2091 autót értékesített, Miniből pedig 3 százalékkal többet, 119-et adtak el Magyarországon. A teljesen elektromos i3-ból 49-et, az i8-ból pedig 6-ot adtak el. Ennél több teljesen elektromos autót csak a Nissan adott el Magyarországon tavaly, azonban azok jelentős részét egy taxis társaság vásárolta meg. A többi márka egyenként 3-7 elektromos autót értékesített a magyar piacon.

Hangsúlyozta, hogy a magyar piac 14 százalékkal nőtt az előző évhez képest, ezt a BMW bőven túlszárnyalta, és a kereskedelmi piacon - nem számolva az állami megrendeléseket - megelőzte fő vetélytársait, az Audit és a Mercedest is. A motorkerékpárok piacán 24 százalékkal haladták meg a 2014-es értékesítési számokat, tavaly 253 kétkerekűt állított a BMW forgalomba Magyarországon.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Átlépett egy határt a magyar autópiac
  Új korszak indult a magyar autópiacon, de kihívások is vannak
  Crome Communication-t választott a BMW Group
  A BMW és MINI márkakereskedés a Hungária körúton
  A III. Balatonfüred Concours d’Elegance kiemelt partnere a BMW
  Fennállása óta nem történt ilyen a BMW-vel
  Új márkastratégia jön a BMW-nél
  Jól indult az év a BMW-nek
  Csúcson a BMW
  A vártnál jobban ment a BMW-nek a 2015-ös évben

További hírek ebben a kategóriában

Nőtt a SPAR árbevétele 2017-ben
A dm varázslatos világba invitál...
Javult a Tesco éves eredménye
Új áruházat nyitott Zalaegerszeg...