Hírek
23030 hír az adatbázisban
Vicces csomagolást talált ki a Moschino
Marketinginfo.hu - 2016-01-18 13:09
Design

A parfümmárka meglehetősen szokatlan megjelenést választott legújabb illatának.


Klasszikus üvegcse helyett a kékre színezett Fresh Couture illat egy ablaktisztító szóróflakonjában kapott helyet. A Moschino kreatív igazgatója Jeremy Scott, aki mindig híres volt a szokatlan formatervezési filozófiájáról. A Huffington Post szerint a márka szándéka az volt a szokatlan megjelenéssel, hogy egy helyen mutasson be magas és alacsony hozzáadott értékű termékeket - írta a Design Taxi.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Notino sikere Magyarországon
  Jobb minőségű az a termék, amit papírba csomagolunk
  Összefügg a csomagolás és a vásárlói döntés
  Exkluzív illatbemutató a dm-ben
  Ünnepi parfümkampánnyal állt elő a Givenchy
  Luxus: kétélű lehet az olcsóbb, bevezető termék

További hírek ebben a kategóriában

Különleges fényképnyomtatási tec...
Díszpárna, ami életre kelti napp...
Kreatív ötletek a karácsonyi vil...
A megnyerő névjegykártya titkai ...