Különdíj az EDF-nek a Marketing Szövetségtől
Marketinginfo.hu - 2016-01-14 18:01
Mobilmarketing
A Magyar Marketing Szövetség 14. Év Honlapja pályázatán az EDF DÉMÁSZ mobiltelefonra kifejlesztett ügyfélszolgálata különdíjat nyert az Év Applikációja kategóriában.
A zsűri értékelése a fogyasztóbarát megoldást emelte ki: "megszoktuk, hogy a közműszolgáltatók ügyfél kommunikációja többnyire életidegen, bonyolult űrlapokkal és érthetetlen szakkifejezésekkel van kikövezve. Ezzel szakít látványosan az EDF DÉMÁSZ megoldása: egységes vizuális környezet, magyarázó grafikák, érthető nyelvezet, könnyen kezelhető funkciók jellemzik. Aki igyekezett már sötétben feljegyezni villanyóra-állást, imádni fogja ezt az appot".
Az EDF DÉMÁSZ ügyfelei számára az ügyintézés szabadságát adja a mobilalkalmazás. A legnépszerűbb funkciókat applikáción keresztül is elérhetővé tették, így például mobilon is bejelenthető a mérőállás. A fogyasztók nyomon követhetik és akár be is fizethetik számláikat, valamint a fogyasztási szokásaikat figyelembe vevő, személyre szabott ajánlatok közül választhatnak, amit szintén megrendelhetnek a mobiltelefonjukon.
A hűségprogramban résztvevő fogyasztóknak pedig már ki sem kell nyomtatni a kedvezményre jogosító kuponokat, elég mobiltelefonjukon bemutatni a partnereknél és máris igénybe vehetik a bónuszt.
Kapcsolódó cikkek:
Marketingdíjat kapott az OBH és a Pénzügyminisztérium ismeretterjesztő honlapja
Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat
Imázskampányt indít az EDF DÉMÁSZ
Új imázskampány az EDF Démásztól
A jövőnek üzen az EDF DÉMÁSZ
|