Hírek
22867 hír az adatbázisban
50 fölötti hölgyeknek indít magazint a P&G
Marketinginfo.hu - 2015-12-23 10:13
Egyéb

A mai 50-es hölgyek hétköznapjait nem lehet összehasonlítani az előző generációk életével - véli Kristina Bulle, a Procter & Gamble márkaigazgatója.

"A mai 50-es hölgyek aktívak, öntudatosak és valamelyest függetlenek" - mondta Kristina Bulle. Az említett csoport életstílus-változása sarkallta arra a Procter & Gamble-t, hogy saját vásárlói magazint indítson a számukra - írja a W&V.

A magazin a Victoria címet kapta, 2 milliós példányszámmal fog megjelenni és olyan témákat járnak majd körül benne, mint a szépség/stílus, egészség/fitness, család/otthon. A lap tartalma felkerült majd az internetre is.

A Victoria kidolgozása során a P&G nagyszabású piaci felmérést tartott. 6563 hölgyek kérdeztek meg az 50-65 éves korosztályból 7 országban (Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Oroszország, Spanyolország, Olaszország, Belgium). A magazin indulását nagyszabású marketing, PR- és médiakampány kíséri majd.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nincs megoldva a generációváltás
  Kategória alapú médiavásárlásra áll át a P&G
  A P&G a fogyasztói cikkek királya Kínában

További hírek ebben a kategóriában

Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...
Kutyaellenes kampány Iránban
Megállapodott az Audi és a szaks...