Tegnap indult a Simple alkalmazás e-matrica funkcióját népszerűsítő integrált kampánya.
Az éves autópálya matricákat jellemzően december végén, vagy januárban vásárolják meg az autótulajdonosok, a legutóbbi kutatások szerint döntően benzinkutaknál, vagy sms-ben. A Simple célja, hogy felhívja a figyelmet az alkalmazással való vásárlás előnyeire. A most készült reklámfilm hétfőtől online, január elejétől pedig az országos kereskedelmi televízió csatornákon fut majd. A másfél éves Simple korábban csak egy alkalommal, a Fesztiválokhoz kötődő kampányában használt önálló televíziós reklámspotot.
A készítő Café Next a reklámkampány középpontjába az autók egy klasszikus, mindenki által beazonosítható kiegészítőjét a bólogatós kutyát állította. Az ő figuráján keresztül mutatják be a promóciót - így egy könnyen, olcsón kivitelezhető megoldással, mégis kedves, megjegyezhető stílusban kommunikálva az üzenetet. A film csattanója, hogy a mindenre sokat tudóan bólogató jószág is felkapja a fejét az ajánlatra. A bólogatós kutya, mint a kampány kulcsfigurája a promóció kiegészítő elemei között is felbukkan majd.