Hírek
23749 hír az adatbázisban
3D kampány a biztonságos vezetésért
Marketinginfo.hu - 2015-12-22 11:06
Outdoor/indoor

A dél-ausztráliai Motor Accident Comission (MAC) igyekszik figyelmeztetni az autósokat, hogy fáradtan, álmosan autót vezetni az ünnepi időszakban sem jó ötlet.

Ennek nyomatékosítására, 3 dimenziós print elemeket vetettek be, hogy még látványosabban tudják ábrázolni, mi történhet a sofőrrel, ha fáradtan vezet.
A kampányt kidolgozó Cummins&Partners kreatív igazgatója, Jason Hollamby kiemelte, sok sofőr hagyja figyelmen kívül a fáradtság egyértelmű jeleit, különösen a karácsonyi ünnepek alatt. Hozzátette, a MAC óriásplakátjain hatásos üzenetet akarnak eljuttatni az autósokhoz, amelynek lényege, hogy álljanak meg kétóránként egy rövid pihenőre.
A dél-ausztrália útjain futó OOH kampány online aktivitással egészül ki - tudósított az AdNews.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az igazi 3D élmény ma már mikroszkópon keresztül is élvezhető! (x)
  3D szobrok – térlátás és kreativitás (x)
  Sokkoló figyelmeztetés a Sprint-től
  Billboard és pihenőgarázs egyben
  3D-s jégvetítés az Arénában
  A Ford bemutatja, milyen drogozva vezetni
  Családi autózás stressz nélkül

További hírek ebben a kategóriában

Miért éri meg a befektetés az üz...
Mi minden készíthető famintás al...
Vörös rózsa Valentin-nap alkalmá...
Hatrészes plakátkampánnyal hirde...