Hírek
22762 hír az adatbázisban
Finomhangolja a mobil szerepét a Coca-Cola
Marketinginfo.hu - 2015-12-21 17:00
Mobilmarketing

A Coca-Cola számos márkájánál a marketing büdzsé 10-15 százalékát hamarosan a mobilos felületeken költik el.

"A keretek 10-15 százaléka nemsokára a mobilos megoldásokra fog elmenni" - idézte Tom Daly globális kapcsolati igazgató szavait a warc. A szakember az Advertising Week 2015-ön beszélt erről, New Yorkban.
A Cola döntése annak a trendnek a része, miszerint komoly hangsúlyeltolódás várható a médiamixekben, amelyekben átlagosan 5 százalék körül van a telefonok piacrésze.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Visszavonta egyik reklámját a Coca-Cola
  Sikerrel alkalmazta a Cola a Facebook új hirdetési eszközét

További hírek ebben a kategóriában

Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...
Megjelent a Végtagmentő applikác...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...