Hírek
23030 hír az adatbázisban
Designpályázatot hirdetett a Tuborg
Marketinginfo.hu - 2015-12-15 14:07
Design

Az idei december nagy kihívást tartogat minden kreatív számára, hiszen a Tuborg designpályázatot hirdetett a 2016-os csomagolásának megtervezésére.

A Tuborg rendhagyó módon nem kreatív ügynökségi tendert írt ki jövő évi termékcsomagolásának kifejlesztésére, hanem designpályázatot hirdetett, amelyen bárki részt vehet. A december 31-én, délben záruló verseny összesen hat országot érint: Szerbiát, Magyarországot, Bosznia-Hercegovinát, Bulgáriát, Montenegrót és Horvátországot.

A pályázati kiírás szerint a versenyzőknek a Fun életérzést kell megjeleníteniük a beadott munkákon a Tuborg öt színnel fémjelzett arculatának jegyében. Erre utal a pályázatot meghirdető kampány szlogenje és headline-ja is: "Légy Tuborg designer!", valamint "5 szín - 1 sör - a Te designod".

Az első fordulóban, minden egyes országban lokális zsűri választja ki azt a három kreatív anyagot, amelyek bejutnak a nemzetközi versenybe. Ezek a csomagolástervek felkerülnek egy weboldalra, ahol már a fogyasztók közönségszavazás keretében döntik el, hogy melyik a legizgalmasabb. Országonként egy-egy csomagolás nyer. A designversenyt regionális kampány támogatja, amelynek magyar adaptációját a Progressive reklámügynökség készítette.

A 2015-ös év a szórakozásról szólt a Tuborg márkánál, nemcsak a kupakok pompáztak ötféle színben, de a színek mindegyike egy-egy vidám életérzéssel is társult. A Tuborg az élet vidám oldalát ünnepelte színes megjelenésével, és ezt a filozófiát viszi tovább a decemberben meghirdetett kreatív pályázat is.

"Azt gondolom, hogy ez a verseny valódi kihívást jelent a kreatív szakemberek számára, akiknek ritkán van alkalmuk arra, hogy regionális, hat országra érvényes csomagolást tervezzenek, ráadásul itt közvetlenül a fogyasztók választják ki a legjobbakat. A pályázat bárki számára nyitott, így elképzelhető, hogy olyan amatőr pályázó nyer, aki korábban még soha nem tervezett semmilyen csomagolást" - mondta Pusztai László, a Carlsberg Hungary marketing vezetője.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Összefügg a csomagolás és a vásárlói döntés
  Vitrinek, mint köztéri designelemek
  DJ versenyt szervez a Tuborg

További hírek ebben a kategóriában

Különleges fényképnyomtatási tec...
Díszpárna, ami életre kelti napp...
Kreatív ötletek a karácsonyi vil...
A megnyerő névjegykártya titkai ...