Hírek
21829 hír az adatbázisban
Mobilkampányok, amelyek trendet teremtenek
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2015-12-04 13:00
Mobilmarketing

A Milward Brown ma publikálta elemzését a Mobile Marketing Associationnal a legfontosabb mobilmarketing trendekről.

Az elemzés a Mobile Marketer-en jelent meg és 2015 legsikeresebb mobilmarketing kampányai alapján választotta ki, mi kell ahhoz, hogy ezekből trend legyen.

Kapcsolatépítés: az idei év legsikeresebb mobil marketing kampányai képesek voltak arra, hogy mélyítsék a kapcsolatot a márka és a fogyasztók közt. A Gatorade üdítőitalmárka például több guatemala-i iskolában tudta elérni, hogy megváltoztassák a mozgássérült gyerekek segítését, mindezt egy edukációs alkalmazással. Hasonló példa a Samsung-é, akik Backup Memory app-ot fejlesztettek Alzheimer kórban szenvedő betegeknek: az alkalmazás úgy működik, hogy ha a beteg telefonja érzékeli egy családtag vagy barát mobilját a közelben, akkor emlékeztető videókat és képeket vetít le a beteg ember telefonján, hogy a közelmúlt közös emlékei felidézhetők legyenek.

Megosztás: a sikeres mobilmarketing kampányok valamilyen módon felkínálják a megosztás lehetőségét. A Foot Locker cipőáruháznak ez olyan jól sikerült, hogy 61 millió NBA fan-t tudtak megszólítani azzal a felhívással, hogy készítsenek trükkös kosárlabdás videókat, amelyek közül a legjobbakat "újrajátsszák" egy meghívott NBA játékossal.

Multichannel támogatás: a harmadik legfontosabb trend, hogy a sikeres kampányok más csatornákon is visszaköszönnek, például print és TV felületeken reklámoznak mobil applikációkat.

IoT, mint marketing eszköz: valószínűleg 2016 nagy újítása lesz. Az elemzés az idei évből azt az okosbóját emelte ki, amelyet az ausztrál internetszolgáltató, az Optus fejlesztett ki, amely figyelmezteti a vizimentőket, ha a bóját cápák közelítik meg.

Mikrovideók, hosszú sztorik: szintén trendnek értékelhető eszköz, amelyben többrészes videók kapcsolódnak termékbevezető kampányokhoz; nagy sikerrel alkalmazták idén ruházati márkák, többek közt például a Gap a tavaszi kollekció bevezetéséhez.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Várható 2019-es marketing trendek
  Konferencia a mobilmarketingről
  2016-os marketing és PR trendek
  Hat marketig trend 2016-ra
  Mobilmarketinggel erősít a TCC
  Helyfüggő mobilmarketing Magyarországon is
  A real-time- és a mobilmarketing lesz a jövő év trendje
  Mobilmarketing: az SMS a nyerő
  Mobilmarketing: egyre fontosabb a pontos célzás

További hírek ebben a kategóriában

Már mobilappal is el lehet adni ...
QR kódot kapnak az Allianz ügyfe...
Mozgalmat indított a Bónusz Brig...
Az éttermek üresjáratait tölti f...