Hírek
22709 hír az adatbázisban
Bővült a DIMSZ
Marketinginfo.hu - 2015-11-25 16:02
DM

Megünnepelte megalapításának 20 éves évfordulóját a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ), amelyhez új tagként csatlakozott a Microsoft Magyarország.

Hivatal Péter és Vámos-Hegyi Attila, a Szövetség korábbi Elnökei összegezték az elmúlt időszak eredményeit és sikereit, összefoglalták, hogy milyen kihívásokkal szembesült a kilencvenes évek DM szektora, valamint, hogy a kezdetben húsz taggal alapított Egyesület az évek során hogy alakult át az adat alapú marketing szakmai szövetségévé, mára hét tagozat működésével és közel 60 tagvállalattal.

A rendszerváltás előtt nem létezett Magyarországon a direkt marketing, ezért 1994. januárban néhány direkt marketing területén tevékenykedő cég szükségesnek és időszerűnek érezte a DM tevékenységgel foglalkozó társaságok önálló érdekképviseleti egyesületének megalakítását. Ilyen körülmények között 1995-ben alakult meg a Direkt Marketing Egyesület.

Az indulásnál több célt tűztek ki az alapító tagok, ugyanis a hőskorban virágkorukat élő, és nem tisztességes módszerekkel dolgozó cégektől akarták megkülönböztetni magunkat. A Szövetség értékei és feladatai azóta változatlanok, hiszen az elnökség - szorosan együttműködve a tagsággal - különböző fórumokon képviseli a szakma érdekeit.

"A visszatekintések és a tagozati tervek alapján jól látszik, hogy a Szövetség rendkívül aktív életet élt és él. Erre az agilitásra és elkötelezettségre nagy szükség lesz a továbbiakban is, hiszen a technológia, a szakma és a szabályozói környezet folyamatos mozgásban van. Értékes visszaigazolás számunkra, hogy - legújabb tagként - a Microsoft Magyarország is csatlakozott hozzánk" - mondta el Huszics György, a szövetség elnöke.

"A Microsoft küldetése, hogy napjaink felhőalapú és mobilorientált világában hozzásegítse a világ minden lakóját, vállalatát és közösségét, hogy többre legyen képes. A Microsoft Magyarország azokhoz az üzleti döntéshozókhoz szeretne szólni, akik technológiai megoldásokkal szeretnék támogatni vállalatuk sikerességét. Ezért döntött a vállalatunk úgy, hogy csatlakozik a DIMSZ-hez" - mondta el Grósz Judit, a Microsoft Magyarország Marketing és Operatív Igazgatója, aki előadásában az infokommunikációs technológiát, mint a marketing új svájci bicskáját jellemezte.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új elnökségi tagok a DIMSZ-ben
  Megújult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség arculata
  Újraválasztották a DIMSZ elnökségét
  Ügynökségi oldalról érkezik a DIMSZ új főtitkára
  E-mail marketing képzést indít a DIMSZ és az IAB
  Bélai Krisztina a DIMSZ új főtitkára
  Mobilmarketing kutatás a DIMSZ- és a Magyar Telekomtól
  Új elnök a DIMSZ Tartalommarketing tagozatában
  Tartalommarketing kisokost készített a DIMSZ

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan használj fehérítőt, hogy ...
Japánban a Coca Cola otthoni tes...
Mit ajándékozzunk férfiaknak?
Az idei nyár színe