Hírek
22762 hír az adatbázisban
A Mindshare-t választotta az Unilever
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2015-11-25 11:06
Egyéb

A WPP csoporthoz tartozó Mindshare nyerte az Unilever médiatenderét. A megbízás 60 országra vonatkozik, köztük Magyarországra is.

A médiavásárlásokra vonatkozó tender annak a folyamatnak a része, amelyben az Unilever rendszeresen értékeli médiaügynökségi partnereinek teljesítményét. Nick Emery, a Mindshare Global vezérigazgatója kiemelte: "az Unilever nem csupán a világ egyik legnagyobb hirdetője, de egyike a legprogresszívebb vállalatoknak, ezért nagy megtiszteltetés együtt dolgozni velük a világ 60 országában.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Lezárta globális médiaértékelését az Unilever

További hírek ebben a kategóriában

Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...
Kutyaellenes kampány Iránban
Megállapodott az Audi és a szaks...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...