Hírek
23030 hír az adatbázisban
Új arculatot kapott a Thyssen-Krupp
Marketinginfo.hu - 2015-11-23 11:17
Design

A Thjnk digitális ügynökség és dizájnnal foglalkozó leányvállalata, a Loved közösen dolgozták újra a Thyssen-Krupp márkát.

A Thyssen-Krupp márka megújulásának célja, hogy az esseni konszernre ne pusztán acélipari vállalatként tekintsenek, hanem egy univerzálisabb piaci szereplőként. A Thjnk egy éve nyerte meg a márka tenderét, így ők vezénylik a nemzetközi márkamegújítási projektet.

A Thjnk szárnyai alá tartozó Lovednak olyan vizuális arculatot kellett kidolgoznia, amelyet világszerte alkalmazni lehet. A márka új logója így szól: "gépészet, holnap, együtt." - írta a W&V.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  "Oroszország a quattro földje": új reklámkampány az Auditól

További hírek ebben a kategóriában

Különleges fényképnyomtatási tec...
Díszpárna, ami életre kelti napp...
Kreatív ötletek a karácsonyi vil...
A megnyerő névjegykártya titkai ...