2016 a gasztroélmények éve lesz
Marketinginfo.hu + MTI - 2015-11-18 11:22
Egyéb
Elkészült a Magyar Turizmus Zrt. jövő évi marketingstratégiája.
A jövő év a gasztroélmények éve lesz a Magyar Turizmus (MT) Zrt. 2016-os marketingstratégiája szerint - jelentette ki Faragó Péter, az MT Zrt. vezérigazgatója az Országos Tourinform Találkozón.
A vezérigazgató elmondta: az ország valamennyi turisztikai régióját képviselő több mint 120 Tourinform iroda munkájának is az eredménye, hogy folytatódott a magyarországi turizmus kiegyensúlyozott bővülése, idén is minden turisztikai régióban nőtt a vendégforgalom Magyarországon.
Idén az első kilenc hónapban a legmagasabb növekedést Észak-Alföld és Dél-Alföld (egyaránt 10,8-10,8 százalékkal), Dél-Dunántúl (9,8 százalékkal) és Budapest (9,5 százalékkal) könyvelhette el az előző év azonos időszakához képest a vendégéjszakák számát tekintve.
Az MT Zrt. 2016. évi nemzeti marketingterv stratégiájában a vezérigazgató kiemelte a turisztikai- és agrármarketing egymást erősítő jellegét, mely legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg, ezért 2016 a gasztroélmények éve lesz, az MT Zrt. koordinálásával.
A Torkos Csütörtökkel induló tematikus év 4-5 nagyszabású, országos vagy azon is túlnyúló gasztronómiai eseményt ölel fel, amelyeket regionális és külképviseleti szervezésű vagy támogatású, illetve agrármarketing termékpályákhoz kapcsolódó események sora kísér egész évben. Minden hónapban más és más ételek, ételcsoportok kerülnek majd terítékre a gasztroélmények bemutatása során, figyelemmel a legújabb globális trendekre, illetve a kárpát-medencei, regionális és kistérségi ízekre és hagyományokra egyaránt. A koncepció megalkotásakor a társaság szorosan együtt kíván működni a szakmai szervezetekkel és szolgáltatókkal, illetve a felhasznált kommunikációs és infokommunikációs eszközök terén korszerű, innovatív, versenyképes hátteret kíván biztosítani a tematikus év ernyője alá vont eseményeknek.
Kapcsolódó cikkek:
Távozott posztjáról a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója
Új ügynökség támogatja az ország marketingjét
Turizmus-agrárium: összehangolt marketing
A HG360 országimázsfilmje lett a régió legjobbja
Stratégiai megállapodás segítheti Budapest PR-jét
Hatékonyabb lesz a turizmus- és az agrármarketing
Új marketing-stratégia a Magyar Turizmus Zrt.-től
Új promóció a Magyar Turizmus Zrt.-től
Új vezető irányítja Budapest turisztikai promócióját
|