Hírek
22817 hír az adatbázisban
Így működnek a mobilos kuponok az Axelnél
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2015-11-18 10:16
Mobilmarketing

A médiaóriás szeretné feltámasztani a kuponozást, így testre szabja azt a mobil felhasználók részére.

Az Axel Springer által 2013-ban életre hívott Retale nevű mobilapplikációt két év alatt több mint ötmillióan töltötték le. A nyomtatott szórólapokat és kupon-újsághirdetésekat helyettesítő applikáció fejlesztőjével már 180 kereskedő szerződött le és 1,3 milliárd ajánlat jutott el a felhasználókhoz. A Retale esetében utóbbi annyit jelent, hogy ennyi hírleveles ajánlat jutott el a felhasználókhoz, amely általában promóciós ajánlatot, a terméket legolcsóbban kínáló üzlet nevét és természetesen a legjobb árat tartalmazza.

"Sokan gondolják, hogy a hírlevelek felett eljárt az idő, a rendszerünk azonban remekük illeszkedik a mobilos vásárlási térbe" - idézi a Digiday Pat Dermody-t, a Retale elnökét, aki korábban a Sears Holding marketing igazgató-helyettese volt. A cél ugyanaz, mint a nyomtatott kuponok világában: elvezetni a vásárlókat az üzletbe, hogy felhasználhassák a kedvezményre jogosító ajánlatokat, csak mindezt az okostelefonok segítségével.

Az app helymeghatározó technológiára építve a legközelebbi üzletek ajánlatait juttatja el a felhasználóknak, és ez teszi igazán vonzóvá a Retale-t a kereskedők számára. A papíralapú kupon-kivágások kora nemsokára véget érhet, a megtakarítást eredményező ajánlatok viszont mindig is vonzók lesznek a kereskedelemben. A Retale felmérése szerint az app-ot letöltők 75 százaléka az elmúlt hónapban legalább egyszer nyitott már meg kupon-hírlevelet a mobilján.

A Retale felhasználók zöme a 35-49 éves korosztály tagja, de a vállalat szeretné bevonni a fiatalabbakat is, igaz nem egyedüli szereplői a piacnak, a RetailMeNot és a Shopular hasonló elven működő applikációk.

A Retale érdekessége, hogy nem érinti a hirdetés-blokkolás, amit sokan beállítanak a laptopjukon, vagy a mobiljukon, hogy böngészés közben ne lássanak pop-up és egyéb reklámokat. Ezért a Retale úgy definiálhatja magát a partnerei előtt, hogy ez a hely úgy jeleníti meg a brand-eket, hogy a felhasználók nem szembesülnek idegesítő bannerekkel és egyéb reklámokkal. Dermody szerint itt nem kell aggódni amiatt, hogy a mobil bannert látja-e vagy nem az olvasó, mert ebben az alkalmazásban olyan kereskedelmi ajánlatok vannak, amiket szívesen látnak az emberek.

Hozzátette, a Retale pull marketing stratégiát követ (igényt teremt a termékre/szolgáltatásra), a jelek szerint sikerrel, hiszen az elemzői várakozások szerint a Retale árbevétele 300 %-kal haladja meg idén a tavalyit.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új kupongyűjtő applikáció a tudatos vásárlásért
  Négyből egy kupon csalódás
  Megújult a Welt
  12 millió dolláros Axel befektetés
  Lokalizációs hirdetőcégben nőtt az Axel tulajdonrész

További hírek ebben a kategóriában

Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...
Megjelent a Végtagmentő applikác...