Hírek
23025 hír az adatbázisban
Trendkövető az Oreo
Marketinginfo.hu - 2015-11-17 17:02
Design

Rajzokkal látja el az édességek csomagolását az Oreo. A Mondelez egyik legismertebb márkája, az Oreo Wonderfilled így válhat "Colorfilled"-dé.

November hónapban a csomagolások speciális design-t kapnak, amelyeket Timothy Goodman és Jeremyville művészek terveztek. Az egyedi csomagolások színes verzióban is megvehetők az Oreo webshopján, de aki az otthoni színezéssel szeret foglalatoskodni, megveheti a félkész, fekete-fehér verziót is. A Colorfilled kampány az ünnepek idején ér véget. A két művész mellett a The Martin Agency és a Maya Design vett részt a kampányban - olvasható az Adweek-en.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Törökországba költözik a Negro
  Mi van a rejtélyes Oreo ajtó mögött?
  Vékony, kalóriaszegény keksz az Oreo-tól
  Mondelez: Bővülés Európában, visszaesés Ázsiában
  Jelentősen bővültek a Mondelez húzómárkái

További hírek ebben a kategóriában

Különleges fényképnyomtatási tec...
Díszpárna, ami életre kelti napp...
Kreatív ötletek a karácsonyi vil...
A megnyerő névjegykártya titkai ...