Hírek
21522 hír az adatbázisban
Big Macért ad kedvezményt a Burger King
Marketinginfo.hu - 2015-11-13 11:08
Promóció

A gyorsétterem-piacon senki sem tudja megkerülni a tényt, hogy rivalizálnia kell a McDonald's-szal.

A Burger King ezt próbálja a maga oldalára fordítani Japánban. A Burger King egy új szendviccsel, a Big King 4.0-val igyekszik a McDonald's fölé kerekedni Japánban - adta hírül a JAPANTODAY. A szendvicset bevezető promóció abból indul ki, hogy aki a hamburgert szereti, az ismeri a McDonald's-ot annak Big Mac szendvicsét. Ezt próbálja a BK a maga javára fordítani, ha valaki egy blokkal tudja bizonyítani a lánc valamelyik éttermében, hogy vásárolt a versenytárs emblematikus emeletes szendvicséből, kedvezményt kap. Sőt, akkor is él az akció, ha valaki bevisz egy Big Macet.
A Big King kétemeletes, a hús mellett saláta, sajt, valamint különleges szósz van benne. Ez lényegében a Big Mac mása, amit a vállalat el is ismer a honlapján, ahol összehasonlítja a szendvicset a "rivális hamburgerrel, amit mindenki ismer."

A Burger King azt állítja, hogy a két szendvics majdnem ugyanaz. Az egyetlen különbség, hogy a BK-nál a zsömlét is nyílt lángon pirítják. A vállalat azt állítja, hogy az új szendvicset a tesztelések során az alanyok finomabbnak találták, mint a BC-t.

Ennek persze ára is van, méghozzá szó szerint, a Big King ugyanis drágább, mint a Big Mac. Éppen ezért van szükség a már említett ajánlatra.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mi történt a McDonald’s BIG MAC védjegyével?
  Burger King-McDonald’s reklámcsata a köztéren
  Átalakult a Burger King Oktogon
  Indiában házhoz megy a Whopper
  Egy napra elásná a csatabárdot a Burger King
  Megújult a Burger King csomagolás
  Piros szendvics a Burger Kingtől
  Kölnivel állt elő a Burger King
  Házhozszállítást tesztel a Burger King
  Pénztárcákat méreget a Burger King

További hírek ebben a kategóriában

'Keresd a hazait!' nyereményjáté...
Megjelent a LIDL negyedik szakác...
Sikeresen zárult a Theodora nyár...
A Coca-Cola újabb promóciója