Hírek
22555 hír az adatbázisban
Sörrel kevert borotvahabot készített a Carlsberg
Marketinginfo.hu - 2015-11-10 16:02
Márkák

Folytatódik a Carlsberg termék innováció, az idén bevezetett sörös sampont és testápolót most borotvahab, bajuszkrém és arcszesz követi.

Az új termékek bevezetését Movemberre (mozgalom, melynek keretében férfiak egy hónapig növesztik a bajszukat, hogy felhívják a figyelmet a prosztatarák veszélyeire) időzítette a sörgyártó.

A termékek 200 ml Carlsberg-et tartalmaznak, a hármas szett 67 dollárba kerül, az ebből befolyt pénzt pedig a Movember alapítványhoz juttatja el a sörgyártó. A kampány a "Beer'd Beauty" nevet kapta (szójáték a beer: sör és a beard: szakáll kifejezésekkel) - tudósított az Adweek.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Borotvahab - a borotvaél habos oldala (x)
  Az új termék kommunikációját a Just Creative végzi
  Sör, mint sampon és testápoló

További hírek ebben a kategóriában

A Hyundai megvásárolná a Boston ...
Ismerd meg a biciklis védelem na...
A Volkswagen 15 milliárd eurós b...
Ízelítő a Daiwa termékek minőség...