Hírek
23094 hír az adatbázisban
Sikerrel alkalmazta a Cola a Facebook új hirdetési eszközét
Marketinginfo.hu - 2015-11-09 13:00
Mobilmarketing

A napokban debütált egy új hirdetési eszköz a Facebooknál, a Coca-Cola pedig kétmillió afrikait ért el a segítségével.


Az új hirdetési mód egyfajta slideshow, 3-7 fotót tartalmaz és automatikusan lejátszható, így lényegében alkalmas a videók helyettesítésére.
Ezt a reklámozási módot a Facebook a feltörekvő piacra szánja, oda, ahol a felhasználók többsége még feautre telefonokkal rendelkezik és lassabb a mobilnetes sebesség. A képekből összeállított hirdetések természetesen sokkal kisebb adatforgalmat generálnak, mint a videótovábbítás.
Az üdítőital gyártó Kenyában és Nigériában tesztelte a Facebook újítását, sikerrel: elértek kétmillió fogyasztót és növelni tudták a márka helyi ismertségét - írta az Adweek.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Finomhangolja a mobil szerepét a Coca-Cola
  Visszavonta egyik reklámját a Coca-Cola
  Új dolgot próbál ki a Coca-Cola
  Coca-Cola: ami számít
  Több lesz a kereskedő a Facebookon?
  Könnyíti a B2C kommunikációt a Facebook
  Wi-fis automatát tesztel a Coca-Cola
  A Coca-Cola a top üdítő

További hírek ebben a kategóriában

Megfontolandó dolgok telefonszer...
A Fitpuli nyerte a 2019-es Start...
Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben