E-mail marketing képzést indít a DIMSZ és az IAB
Marketinginfo.hu - 2015-11-06 13:04
DM
A DIMSZ Email Marketing Tagozata és az IAB Hungary átfogó e-mail marketing tematikát dolgozott ki.
December 2-án rendezik az E-mail Marketing Akadémiát, ahol a résztvevők elsajátíthatják az interaktív marketingfogásokat, a konvertálható email küldés fortélyait, illetve megismerkedhetnek az analitika és a mérés szerepével egy kampány kialakítása során. Az e-mail marketing leghasznosabb fogásai mellett ezek jogi hátteréről kaphatnak tájékoztatást.
"A technika digitális fejlődése és a rendelkezésre álló eszközök elérhetősége révén az e-mail marketing új, az eddigieknél hangsúlyosabb szerepet kaphat a jövőben az összetett marketing stratégia részeként. A képzés célja, hogy az érdeklődők számára kézzelfogható és alkalmazható ismeretanyagot átadva tudjon útmutatóként szolgálni azoknak, akik a terület iránt érdeklődnek és bővíteni szeretnék ismereteiket." - mondta el Dely Gábor, a DIMSZ Email Marketing Tagozatának Elnöke, a képzés tematikájának egyik kitalálója. "Szeretnénk, ha többen tartoznának az e-mailt, mint marketing eszközt jól használók táborába, ezért kezdeményeztük, hogy a területen érdekelt két hiteles szervezet - a DIMSZ és az IAB Hungary - hívja meg a szakma legjobbjait és alakítson ki közös kurzust a magyar reklámpiacon tevékenykedők részére" - tette hozzá Somogyi Endre, az IAB Hungary ügyvezetője.
Az egész napos képzés egy workshoppal zárul, melynek keretein belül a résztvevők a megszerzett tudást kipróbálhatják a gyakorlatban is.
Az akadémia előadói:
Bánki Márton (Kettő Kft. - PROAKTIVdirekt életmód klub, Cégvezető), Dely Gábor (d-code, Termékfejlesztési vezető, DIMSZ E-mail marketing tagozatának elnöke), Fialka Krisztina (Reachmedia, Cégvezető), Hamza Gábor (Tarsago Magyarország, Online és direkt marketing szakértő és tanácsadó), Hegyesi Csaba (Visionline, Ügyvezető igazgató, alapító társtulajdonos), Illyés Márton (Origo, Senior médiaértékesítési menedzser), Krasser Tamás (Visionline, Ügyvezető igazgató), Szűcs Bianka (Protopmail, Marketing igazgató).
Kapcsolódó cikkek:
Ismét Sopov István az IAB elnöke
Szakmai szövetségekkel közös tájékoztatósorozat a DIMSZ által
Friss trendek az email marketingben
Új képzést indít a DIMSZ és az IAB
Bővült a DIMSZ
Segítség az email kampányokhoz
Felszálló ágban az e-mail
Az e-mailek több mint fele spam
Spam kisokost készített a DIMSZ
Kutatás: a videó növeli az e-mail marketing hatékonyságát
E-mail marketing tagozat alakult a DIMSZ-ben
|