Hatszáz százalékkal növelné e-kereskedelmi forgalmát 2020-ig a Nike, évi 7 milliárd dollárra a mostani 1 milliárdról - írja az
internet RETAILER. Az online szektor egyelőre csak 2 százalékkal veszi ki a részét a vállalat 30 milliárd dolláros összforgalmából, ezt az arányt 5 év alatt 14 százalékra növelné a vállalat. A vállalat 50 milliárd dolláros éves bevételt akar keresni az évtized végén. Az online szekciót egy háromutas stratégiával akarja növekedésre serkenteni a Nike.
Egyrészt mobilvásárlási megoldásokat fejlesztenek ki okostelefonra és táblagépre egyaránt. Másodszor növelni szeretnék a Nike online jelenlétét a nemzetközi piacokon, végül de nem utolsó sorban pedig közelíteni akarják az online és az offline vásárlást.
A legfontosabb az, hogy a márkaboltokban is meg lehessen venni az online készleten levő termékeket. Sokszor távoztak ugyanis úgy a vásárlók üres kézzel az üzletekből, mondván, hogy nem találták meg, amit kerestek. Az eladókat tabletekkel szerelnék fel, és segítenének a fogyasztóknak, ha olyan terméket keresnek, ami pillanatnyilag nincs az adott üzletben raktáron.