Hírek
23631 hír az adatbázisban
Hétszer többet akar keresni a Nike a neten
Marketinginfo.hu - 2015-11-05 09:02
Márkák

A Nike szorosabbra fűzné a kapcsolatot az üzletei és az online leltára között, és szeretné elérni az online vásárlókat világszerte.

Hatszáz százalékkal növelné e-kereskedelmi forgalmát 2020-ig a Nike, évi 7 milliárd dollárra a mostani 1 milliárdról - írja az internet RETAILER. Az online szektor egyelőre csak 2 százalékkal veszi ki a részét a vállalat 30 milliárd dolláros összforgalmából, ezt az arányt 5 év alatt 14 százalékra növelné a vállalat. A vállalat 50 milliárd dolláros éves bevételt akar keresni az évtized végén. Az online szekciót egy háromutas stratégiával akarja növekedésre serkenteni a Nike.

Egyrészt mobilvásárlási megoldásokat fejlesztenek ki okostelefonra és táblagépre egyaránt. Másodszor növelni szeretnék a Nike online jelenlétét a nemzetközi piacokon, végül de nem utolsó sorban pedig közelíteni akarják az online és az offline vásárlást.

A legfontosabb az, hogy a márkaboltokban is meg lehessen venni az online készleten levő termékeket. Sokszor távoztak ugyanis úgy a vásárlók üres kézzel az üzletekből, mondván, hogy nem találták meg, amit kerestek. Az eladókat tabletekkel szerelnék fel, és segítenének a fogyasztóknak, ha olyan terméket keresnek, ami pillanatnyilag nincs az adott üzletben raktáron.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A készletkezelés jelentősége (x)
  FKA Twigs-zel működik együtt a NIKE
  51%-kal nőtt a Nike.com forgalma
  Közel duplájára nőtt a Nike online forgalma
  Továbbra is élen a Nike
  Újraértelmezi a cipzárt a Nike
  Oroszországban is motivál a Nike
  Felhúzta magát a Nike
  Online dollármilliárdok a Nike-nál
  Meglepetést készített fogyasztóinak a Nike

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...