A Transcom WorldWide megállapodást írt alá a Whirlpool Corporationnel, amelynek értelmében a Transcom call center integrációs programot hajt végre a Whirlpool számára Európában, köztük Magyarországon.
A Transcom többcsatornás ügyfélkapcsolati rendszerén keresztül ügyfélgondozási, értékesítési és technikai támogatást nyújt majd a Whirlpool teljes, forgalomban lévő márkaválasztékára vonatkozóan, beleértve a bejövő és kimenő hívások kezelését, valamint a háttérirodai szolgáltatásokat.
"Megoldásainkat úgy tervezzük, hogy általuk kimagaslóan jó vásárlói tapasztalatokat teremthessünk, miközben a költségcsökkentés által segítjük ügyfeleink növekedését is" - mondta Roberto Boggio, a Transcom Közép- és Dél-Európáért felelős vezérigazgatója.
A projekt jelenleg kezdeti szakaszában működik a Transcom négy, többnyelvű központjában (Budapesten, Gdanskban, Olsztynban és Portóban), amelyekben a legtöbb nyelvi igényt ki tudják elégíteni. A teljes rendszer várhatóan 2016 elejére épül ki, amelyben kezdetben egy 130 fős nemzetközi csoport dolgozik majd. A Transcom által nyújtott megoldás alapja egy olyan nagyteljesítményű technológiai platform, amely a többnyelvű ügyfélkapcsolati központok összehangolt hálózatát támogatva képes virtuálisan kiterjeszteni azok hatókörét a világ bármely országára.