Hírek
22449 hír az adatbázisban
Generációkon átívelő a halloweeni vásárlási hóbort az interneten
Marketinginfo.hu - 2015-10-30 17:06
Kereskedelem

A fiatalabbak korábban állnak neki a jelmezkeresésnek, az 55 felettiek ragaszkodnak kedvenc beszerzőhelyeikhez.

A 18 és 44 év közöttiek számára fontosabb a halloweeni jelmez megvétele, mint az idősebb korosztálynak, 32 százalékuk még október előtt áll neki a jelmezkeresésnek, míg a 45 felettiek körében csak 19 százalék mondhatja ezt el magáról - olvasható az internet RETAILER-en. Az ünnepre készülő felnőttek 94 százaléka szereti fizikai üzletben beszerezni a maskarát, 27 százalék pedig online. Az online vásárlók 20 százaléka preferálja az olyan kizárólag online működő áruházakat, mint az Amazon vagy az eBay, a Blue Fountain Media kutatása szerint.

"Az online/fizikai üzlet közötti választást nagyban meghatározza a vásárló kora" - mondta Gabriel Shaoolian, a BFM vezérigazgatója. Az 55 év felettiek 99 százaléka offline üzletekben vásárol jelmezt, a 45 év alattiak körében viszont csak 61 százalék ez az arány."

A felmérés során 1300 amerikai felnőttet kérdeztek meg. Az adatok szerint a férfiaknál kétszer annyian hagyják a jelmezvásárlást az utolsó napokra, mint a nőknél (14%-7%).
Az egy főre jutó halloween költés idén egy kicsit kevesebb lesz, mint tavaly volt, a Nemzeti Kereskedelmi Szövetség (NRF) becslése szerint. A tavalyi 78 dollár idén 4 százalékkal 74-re csökken.

"Hogy mik az online vásárlás előnyei? Nagyobb választék, alacsonyabb áron" - mondta Shaoolian.

A megkérdezettek 57 százalékánál az ingyenes kiszállítás értékes faktornak számít. 50 százalék nevezte meg a széles választékot, 47 az alacsony árakat, 46 a megspórolt időt, 41 az átlátható árazást, 40 százalék pedig a vásárlás egyszerűségét.
"Idén a fogyasztóbb körültekintőbbnek tűnnek, mint amilyenek tavaly voltak" - mondta Erik Mandell, a Costume SuperCenter vezérigazgatója. "Kisebb összegekért vásárolnak, és kevesebb kiegészítő terméket adunk el. A vállalat online csatornája 7 százalékkal teljesít jobban, mint az offline bolt.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Digitális jelmeztervezés magas minőségben
  Tanulni is lehet az Y és Z generációktól
  Ijesztegeti vásárlóit a Tesco
  Így lehet a Pizza Hut a Halloween nagy nyertese
  Tökös reklámot készített a Snickers
  Jön a fekete zsemléjű Whopper
  Halloween partin promótálta magát a Dinner Explorer

További hírek ebben a kategóriában

Milyen a jó babaruha? (x)
Zabpehelyliszteket hívnak vissza
Az eMAG megnyitotta első magyaro...
Zuhant a svájci óraexport