Kampányol a versenyhivatal
Marketinginfo.hu - 2015-10-27 09:01
DM
A tudatos vásárlói magatartást ösztönözné a GVH.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH), "Gondolja Végig Higgadtan" kampányának célja, hogy segítse a fogyasztókat és a vállalkozásokat egyes tájékoztatások megtévesztő jellegének felismerésében, és javaslataival támogassa döntéseiket. Mindezzel a versenyhatóság a tudatos fogyasztói magatartást kívánja ösztönözni.
A GVH úgy ítélte meg a hozzá beérkező panaszok és bizonytalanságra utaló piaci jelzések, valamint a lefolytatott versenyhatósági eljárások tapasztalatai alapján, hogy számos területen szükséges felhívni a fogyasztók és a vállalkozások figyelmét a megtévesztő tájékoztatási módszerekre.
A GVH most elindított kommunikációs kampányában több téma bemutatásával ad tanácsokat mind a fogyasztóknak, mind a vállalkozóknak a döntéseiket megelőzően mérlegelendő szempontokat illetően.
A versenyhatóság első ilyen figyelemfelhívó fogyasztói tájékoztatóin - szórólapokon, plakátokon és elektronikus direkt marketing leveleken - a fiktív számlalevelekkel, a rák ellen ható szerekkel, a termékbemutatókkal, az üdülési joggal, a fogyókúrás készítményekkel és az utazási ajánlatokkal kapcsolatos visszásságokra reagálnak. A tájékoztatókat a jövőben újabbak követik.
Kapcsolódó cikkek:
A GVH közzétette PSR stratégiáját
Kinevezték a GVH vezetőit
Együttműködik a GVH és a Márkaszövetség
Jubileumi konferenciát tartott a GVH
Új szakmai partnere van a GVH-nak
Fogyasztói megtévesztés miatt bírságolt a GVH
25 éves a GVH
Jogsértők a Vargha Metodika reklámok
|