Hírek
21755 hír az adatbázisban
Fiktív jövőképeket ad a Barbie-kkal való játék
Marketinginfo.hu - 2015-10-22 09:00
Márkák

A BBDO készítette el a Barbie kampányát, amelynek célja, hogy a szülők más szemmel nézzenek a márkára.

A készségfejlesztés nem az első szó, ami a Barbie babákról elsőként jut az eszünkbe - áll az ADWEEK-en. Különösen nem az elmúlt évtizedben, ami attól volt hangos, hogy a márka degradálja a női nem képét a gyerekek előtt. Ezzel a prekoncepcióval veszi fel a harcot a Mattel új reklámhadjárata, amit a BBDO vezényel.

A kampány gerincét egy kétperces reklámfilm adja. "A film egy olyan márkaevolúciót hivatott elindítani, amelynek hatására a szülők átértékelik a Barbie babák szerepéről alkotott képüket" - mondta Evely Mazzocco, a márka globális menedzsere.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az Ogilvyvel ünnepli fennállásának 60. évfordulóját a Barbie
  Volt rögbijátékosról mintázták az első maori Barbie-babát
  Lekerülhet a boltok polcairól a Frida Kahlót ábrázoló Barbie baba
  A nőnapi új Barbie babák
  Emberibb külsőt kapott Barbie
  Vállalkozásra buzdít Barbie
  Betiltották a Barbie-t Iránban
  Barbie ellen vonult a Greenpeace
  Ken mostantól méltó párja Barbie-nak

További hírek ebben a kategóriában

j Jamie Oliver bajban van?
2019-05-24 14:23
Bírság az AB InBev sörgyártónak
Növelte nyereségét tavaly a Bosc...
A Mattel a játékhamisítók ellen
Jelentett a Ferrari