Hírek
23030 hír az adatbázisban
Mitől lesz emlékezetes egy logó?
Marketinginfo.hu - 2015-10-20 09:02
Design

A Siegel + Gale márkaügynökség kutatása arra kereste a választ, hogy mi is tesz egy logót maradandóvá.

A legemlékezetesebb logók letisztulta és egyszerűek - derül ki az ADWEEK-en. A 10 leginkább maradandó logó a Nike-é, az Apple-é, a McDonald's-é, a Coca-Coláé, a Google-é, a Microsofté, a Pepsié, az Amazoné, a Targeté és az Adidasé.

"Az egyszerű volt a leggyakrabban előkerülő szó" - mondta a felmérést végző Siegel + Gale globális kutatási igazgatója, Brian Rafferty. "Ez a legfontosabb logó tulajdonság az emberek szerint."

A tanulmányt 3000 brit és amerikai fogyasztó válaszai alapján állították össze. A megkérdezetteknek értékelniük kellett a legnagyobb márkák emblémáit (több mint 100-at).
Az emlékezetes logók 13 százalékkal nagyobb eséllyel keltik fel az emberek figyelmét, 7 százalékkal valószínűbb, hogy a láttán többet akarnak tudni a márkákról, és 6 százalékkal többen tartják egyedinek az embléma mögött húzódó márkát.

"Most már van egy dizájnmércénk" - mondta Rafferty. "Az is kiderült, hogy az emberek nagyobb valószínűséggel tartanak pozitívnak egy olyan brandet, amit már ismernek. Sok cég félreérti a logó célját. Van, aki azzal fordul hozzánk, hogy a logó megbízhatóságot sugározzon. Szerintünk ez sokkal inkább a márka dolga, mint a logóé."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Művésziesítettek néhány logót
  Ilyenek lennének az őszinte céglogók

További hírek ebben a kategóriában

Különleges fényképnyomtatási tec...
Díszpárna, ami életre kelti napp...
Kreatív ötletek a karácsonyi vil...
A megnyerő névjegykártya titkai ...