Hírek
22475 hír az adatbázisban
Új szereplő a csomagküldő piacon
Marketinginfo.hu - 2015-10-09 17:00
Kereskedelem

A kényelmi szolgáltatásoké a jövő, ezt ismerte fel a FoxPost is, amikor új szereplőként lépett a magyarországi csomagautomata piacra.

Ahogyan az internetes vásárlás is fejlődik, egyre inkább felhasználóbaráttá válik, úgy lesz a csomagátvétel is egyre egyszerűbb. A kényelmi szolgáltatásoké a jövő, ezt ismerte fel a FoxPost is, amikor új szereplőként lépett a magyarországi csomagautomata piacra.

A webáruházas vásárlások mellett egyre nő a lakossági online piacterek, vagyis a magánszemélyek közötti áruforgalom, a kínált termékek és a hirdetések száma egyre növekszik, a Vatera jelenleg közel 2,7 millió regisztrált felhasználót tudhat magáénak. Egyes kategóriákban rendkívül magas tranzakciószám zajlik le egy hét alatt.

Az online forgalom növekedésére reagálva szeptemberben elindították a magánszemélyek közötti csomagküldést, így a csomagfeladás egy FoxPost automatából történik: a csomagot bármilyen otthon fellelhető dobozba, csomagolóanyagba lehet tenni, nem szükséges megcímkézni sem. A küldemény szállítási költsége bankkártyával fizethető, a küldemény akár másnap a kiválasztott automatába jut, ahonnan a címzett egy SMS értesítés után kód segítségével kiveheti.

A FoxPost hálózata jelenleg országszerte már közel 6 millió ember számára elérhető, a nagyvárosokban és a legforgalmasabb bevásárlóközpontokban, a jövőben pedig a csomagautomaták száma a tervek szerint akár 250 is lehet majd. A következő hónapokban a FoxPost több akciót is tervez, amellyel szeretné ismertebbé tenni a szolgáltatást.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
  500.000 csomag felett a FoxPost
  Felvásárolta riválisát a FOXPOST csomagautomata hálózat
  Drón technológia a csomagküldésben
  Az e-kereskedelem hajtja majd a csomagküldő piacot
  "Mindössze négy-öt szereplő maradhat meg a csomagküldő piacon"
  Az e-kereskedelem dobta meg a UPS bevételeit
  Csökkent a kiskereskedelem, de az online forgalom nőtt
  Egyszerűsödik az e-kereskedelem

További hírek ebben a kategóriában

Visszaesett a Skoda autók eladás...
Milyen a jó babaruha? (x)
Zabpehelyliszteket hívnak vissza
Az eMAG megnyitotta első magyaro...