Hírek
23025 hír az adatbázisban
21 szó és tünet az éhségre
Marketinginfo.hu - 2015-10-09 15:01
Design

A Snickers ideiglenesen átadta a csoki csomagoláson lévő helyet olyan tüneteknek, amelyek az éhséggel kapcsolatosak.

Igazodva a személyre szabott termékcsomagolási trendekhez, a Snickers lecserélte márkanevét 21 olyan tünetre, amely együtt jár az éhséggel.
A Magyarországon "Ki vagy, ha éhes vagy?"-ként bevezetett szlogen és a Snickers felirat helyére olyan szavak kerültek, amelyek összefüggésbe hozhatók az éhséggel, úgymint álmosság, zavarodottság, nyűgösség - tudósított a Design Taxi. A reklámban pedig a Snickers call centert is fel lehet hívni az éhséggel kapcsolatos tünetekkel.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Snickers focis kampánya
  Nagy tételben hív vissza csokoládét a Mars
  Tökös reklámot készített a Snickers
  Összemennek a csokik
  Ma ünneplik a csoki világnapját az édességgyártók
  Snickers csapat a Bamako ralin

További hírek ebben a kategóriában

Különleges fényképnyomtatási tec...
Díszpárna, ami életre kelti napp...
Kreatív ötletek a karácsonyi vil...
A megnyerő névjegykártya titkai ...