A Starbucks mobilrendelős applikációja élesben is használható már az Egyesült Államokban - derül ki a
MOBILESTRATEGIES360-on. Az appal természetesen már az üzleten kívül is le lehet adni a rendelést.
A technológiát már használták néhány egységben tesztjelleggel, most azonban 7400 kávézóban lett elérhető. A szolgáltatás iOS-en és Androidon működik, és a jövő hónapban debütál Kanadában és Nagy-Britanniában.
"Egy fontos fogyasztói igényt sikerült kielégíteni ezzel" - mondta Adam Brotman digitális igazgató. "És persze egy fontos új értékesítési csatorna is született."
A seatlle-i vállalat tavaly kezdte el tesztelni az alkalmazást. A cég jelenleg a kisebb és gyorsabb boltformátummal kísérletezik több helyen az országban, New Yorkban pedig a kiszállítással kísérleteznek.
Az alkalmazás
A Starbucks szerint az alkalmazással kényelmbesebb vásárolni, mert nem kell a tárcánk után kotorászni, és a sorban állás is kikerülhető, mert már az üzleten kívül is le lehet adni a rendelést. Más láncok is próbálkoznak ezzel a kereskedelmi csatornával, amit általában hűségprogramokkal is megtámogatnak. A Taco Bellben már tavaly óta működik a mobilrendelős alkalmazás. A 10 dollárnál többet költő fogyasztók egyötöde már így fizet a TC-ben. A Dunkin Donuts mobilos hűségprogramjának már 3,2 millió tagja van, és a McDonald's is hasonló applikációt készít.
"Nagyon jól fogadták, és nagyon komoly potenciált látunk ebben a csatornában világszerte" - mondta Brotman. "De az egész még gyerekcipőben jár."